Pajala fortsätter.......
Nu fortsätter vi här tjejer.
Nu fortsätter vi här tjejer.
hallå alla, har varit sjuk jag och barnen så jag har inte orkat med intrenet så mycket.
reat har jag gjort till anders ordinarie pris 1500 på jack & jones och betalade 390kr
tre kassar till mig ordinareie pris 1000 betalat 300.
lotta-om du ser det här så inboxa en vägbeskrivning till er så komme rjag och flickorna ut om ni har tid och ork idag
.
måste få skryta lite- whilma är numera helt blöjfri på dagarna vilket känns toppen eftersom hon haft så mycket problem med magen.
filippa säger mamma och pappa och titta däää, kryper och försöker gå.
annars så har allt varit bra, träffat tomten två omgånger och båda barnen lyckliga, whilm ahjälper tomten att dela ut paketen oxå.
så nu har vi inte så mycket att göra här hemma, nästan bara kartonger över allt, men det ska bli skönt nu i alla fall att åka på långsemester
ha det gott alla.
Maria och sofia kul att se er här innne igen.
Camilla: Har inboxat dig!
lotta-går det bra att hela familjen kommer med. vi kommer efter 17 ikväll.
Camilla: Ni är så välkomna! Ni får ta det som det är - nyinflyttat.
Och bara kex till kaffet. Lite glass kan jag nog skaka fram också. Och äpplen.
Kan du inboxa mig ditt nummer? Kan vara bra att ha. Det är så att pappa ska flytta från USÖ till ett annat boende imorgon och det är lite struligt, så om det kör ihop sig kan det vara bra att jag får tag på dig, men jag tror nog att jag kan åka direkt hem.
lotta- nu har jag inboxat dig, ses senare ikväll, och vi tar det som det är, vi är ju på väg att flytta ut så vi har oxå kartonger högt och lågt.
Om någon här skulle höra talas om nån form av extra jobb som skulle passa en ensamstående studerande mamma så kan ni väl hojta hitåt?!
Lisa: dagtid, kvällstid eller helger?
Laila: främst helger, men en del vardagar funkar också.