• Milla69

Pajala fortsätter.......

Nu fortsätter vi här tjejer.

• Svar på tråden Pajala fortsätter.......
  • kärleksbarn 05

här va de dött må ja säga!!!! vart e alla???

• kärleksbarn 05

Lisa: LSS söker 10 st extra timmisar om de kan va intressant!!??

• Lottis77

Ullis: Jag är här! Det är jag alltid. Var nyss och handlade på Willys, skulle köpa välling och bananer. Men så kom jag på hur stort vårt skafferi är (hade ju inget när vi bodde i stan och nu har vi ett riktigt förråd) och nu får jag knappt igen bakluckan på bilen. Slank ner 10 kg pasta och 5 kg lök, och flingor, och en massa roliga konserver... Storpack rules! Fick svar på våra vattenprover igår och de var helt ok. Men det går ju inte att komma ifrån att det luktar som om någon har släppt sig varenda gång man öppnar kranen, så nu har jag köpt en Anna-kanna med något superfilter i, som tar bort allt (hoppas det finns vatten kvar i kannan när det är renat i alla fall). Lisa: Tyvärr känner jag inte till något extra just nu. Vad hände med Werner-stället?

Är det inte semester snart???
  • Lottis77

Och vad hände med texten? Jag delade ju upp det så snyggt i stycken? FL är allt bra konstigt ibland...

• Snorky
    Nynni: Man vänjer sig Hos mina föräldrar (som har egen brunn) luktar vattnet väldigt illa enligt mig... det tycker inte de och inte heller reflekterade jag över det när jag bodde där. Är det inte järnet i vattnet som luktar?? Dessvärre smakar det också väldigt skumt! O dessutom tar de bort allt kalk i vattnet genom en avhärdare så när man duschar känns det som att tvålen aldrig åker av kroppen.
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Lottis77

Sara: Mangan är det tydligen som luktar ruttna ägg. Och visst vänjer man sig lite, men det ska bli spännande att se (och känna) om doft/smak försvinner med specialkannan. Huvudsaken är ju att vi inte blir sjuka av vattnet.

• yndra

Ullis: Ja det är intressant!!

Lotta: Kedjan har kursat, vilket är surt för vår butik gick väääldigt bra!
    Jag har suckat ibland om att behöva åka och jobba, men jag inser nu att det ska bli riktigt trist att återgå till att ständigt vara pank

Nåja detta leder nog till en grym utförsäljning så vill ni fynda kvalitet så ska ni hålla ögonen öppna!

• Snorky

Lotta: aha, det är det som luktar... ja, inte luktar det gott iaf. Men det går att få bort iaf? Hoppas specialkannan funkar! Nä, så länge det är ofarligt är det ju ingen fara, men det skulle vara trevligare o dricka något som inte luktar illa!

Lisa: Vad tråkigt att de kursat! Du får säga till sen när ni ska sälja ut... det är sånt där som man är dålig på att lägga pengar på annars, men perfekt när det är utförsäljning.

Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • kärleksbarn 05

lotta: va bra trodde alla skaffat sig ett riktigt liv utanför fl

Svar på tråden Pajala fortsätter.......