Pajala fortsätter.......
Nu fortsätter vi här tjejer.
Nu fortsätter vi här tjejer.
Åsa: Vilka roliga släktträffar det blir!
Och tänk när de är tonåringar - du står de tillsammans bakom husknuten och tjuvröker allihop, medan alla vuxna drickar kaffe och käkar tårta. ![]()
Inte "du står de" - "då står de" ska det ju vara... Suck, märks att det är fredag...
Ja visst kommer det bli kul
Jag är oxå uppvuxen med många kusiner i nära ålder, vi har haft jättekul ihop ![]()
Vill bara tala om att det är nu det går att fynda REGÄLT!!!! HM har jättemkt snyggt kvar till inga pengar alls, iaf här ute på Marieberg. Jag köpte en jeansjacka för 49 och ett par byxor för 29kr igår. Hade det varit ordinarie priser hadse jag aldrig köpt det för då hade det kostat en bit över 800 tillsammans! Men ibland ska man ha tur!
Det finns även mkt barnkläder kvar i alla affärer här ute.
fast snart blir det ju halva priset på rean på tex lindex o kappahl, det väntar jag på! ![]()
Sara:Det är det ju nu, men H&M är ändå billigast
Sådär, nu har den andra kusinen oxå tittat ut
Imorse kom en liten tjej till ![]()
jag gillar inte hm riktigt längre på barnsidan!
Hittar aldrig nåt där känns det som. Köpte dock en baströja åt Mio idag... och sen hittade jag en söt heldräkt på rea för en gångs skull. Men inget åt Neo! ![]()
tyckte rean va väldigt urplockad fanns inte så mycket kul kvar till barn...vart dock en del på lindex men de va väldigt urplockat till barnen i våran ålder dom mindre däremot kan man nog hitta lite till.
jag och klas shoppade loss värre idag på MQ å massa andra affärer riktigt skoj me rea
men nu e de färdig handlat vet inte hur mycket pengar ja lagt ner på kläder sen början av december hutlöst mycket men oj va mycket ja fått för pengarna typ en helt ny garderob nästan.