åh vad härligt, en hel månad! Min sambo kommer oxp till jul, men han har varit med förr... Ska bli jättekul, men jag är lite orolig för att hon ska bli sjuk. Hon är ju inte van vid bakteriefloran där, och alla är ju snoriga eller magsjuka i sverige på vintern...
Gott med svensk julmat ska det bli!!!
Och med blöjorna, jag tycker jättemkt om mercadonas, nästan bättre än dodot, som jag tycker blir så "smuliga" så det är lite kiss i. När jag var hemma i somras så köpte vi libero, men jag gillade dem inte alls, de var stenhårda, så jag vet inte vad jag ska be mamma köpa för nåt... Jag använder toallitas och inte tvättlappar, tycker det funkar bra, men jag vet andra kompisar som använder tvättllappar och de tar med från sverige.
Ja vill såklart också göra barnmaten själv, men jag köper även fruktpureer på burk och har ifallatt, ibland finns inte alltid tid.
Maya har fått nytt smeknamn; spiken (gnäll-), shit vad nåt verkar jobbigt, tror på framtänder... Hoppas det hinner gå över innan sverige resan!
Jag har börjat lägga ut små videosnuttar på youube som man kan skicka länken till familjen o så, superbra. Om nån är intresserad kan man söka på Maya Pomar Lindqvist så kommer det upp. :D