• Peda

~*~*~ Skellefteå!~*~*~

Det är visst ruggig flunsa/magsjuka tid nu.. jäkligt roligt då man ska ha bebis preci! =( Sander var ju endå stor vid denna tiden.. och trilla som endå dit. *sucka*

• Peda

Tjoho!

maltazar skrev 2008-01-28 23:43:18 följande:
    Nu är det färdigmålat! Måste bara sätta tillbaks lister, hyllor, dörrfoder osv imorn.SEN ska jag fota och lägga upp, Peda :)Har tagit lite igår också, men orkar inte lägga upp före allt är klart.
  • Peda

Ja.. jag vet inte om jag sagt det.. men sanders farmor ligger mad magsjuka.. NU!! Hon som tagit semester för att kunna vara med sander så vi ska kunna vara på BB i lugn och ro.*suck* Inget att göra åt eller som jag klandrar henne för.. men det är bara så dråpligt! Själv hade jag just tänkt att ärsch! Sprolla lixom.. men bm proppsa på att INTE åka till henne.. Utan låt det gå några dagar så är man lite säkrare....well well.. vore inte roligt att bebisen ska börja livet med RS.. men samtidigt VILL jag ju träffa alla på en gång. *suck igen*

Nåja.. var på stan idag.. sissta rycket lixom . =) Köpte mej en lätt toning så jag får fräscha upp mej lite i kväll.. köpte ny spray också.. bebisens vagn kom och var till belåtelse också. Fan.. vi ska få bebis i morgon.. som nån sa till mej idag(minns inte vem) -Som att åka på Konsum och shoppa bebis! Hihi.. tyckte jag var festligt sagt.

Nu ska jag ta och tvätta skallen och smeta på lite tonings klet.. uppdaterar BD ska jag också göra sen.. och ÄTA Måste ju fasta från 00.00 i natt och fram.. HUR ska jag klara av det

• Peda

Jag förstår dej helt klart. Varje steg gör ont och att vända sej i sängen så j*vligt ont! Har också massor med förverkar... men nu kvittar det =) morgon ska ju bebben komma..

Bummelumman skrev 2008-01-29 18:50:23 följande:
    Peda: Måste erkänna att jag är väldigt avundsjuk på dig som ska få bebis imorgon. Själv önskar jag att skrutten skulle vilja komma ut snart för jag känner mig verkligen hur tung och otymplig som helst. Har enormt ont nu dessutom, men det positiva är väl att jag har lite förvärkar och sammandragningar så det kanske är på gång i alla fall.
  • Peda

Asså jo.. jag kommer som en meter baki..
    *lol* Du skulle grabbat mej o sagt heeej! =) Tror inte jag vet hur du ser ut...
    Det var inte du med svartlångt hår i svans?*

turia skrev 2008-01-29 22:00:39 följande:
    men peda jag tror jag såg dig bland kläderna på åhlens idag..eller rättare sagt magen!!
  • Peda

*skrattar* Jaah! =) var det kanske.. jag är så förvirrad.. men det var roligt sagt ju!
    Tackar .

Sarah81 skrev 2008-01-29 22:50:04 följande:
    Haha jag tror jag får sträcka på ryggen och ta åt mig för kommentaren  Lycka till i morron nu vännen, vi är nog många som tänker på er och håller på att förgås av nyfikenhet
  • Peda

Heeej brudar! =) Nu har lillpigan anlänt! 2710 gram och 45 cm . Hon är så liten så jag kan inte fatta det.. åsså saknar hon en snopp!!*skrattar* Kan inte fatta vi fick en tjejja iaf! *lycklig*

Hinner inte skriva mer nu.. Vi ska snart åka hem.. läser och skriver mer sedan.. Allt har gått som smort och jag mår oförskämt bra!

Bajj

(ps,nu har vi namn dilemma.. först va vi sugna på Olivia..men är inte så säker nu...sen Victoria.. fast.. neh...Nu e vi inne på Emma. vad tycker ni?? Förslag?)

• Peda

Tack för alla grattulationer. =) Jag har inte kunnat messa eller ta mej till dator tidigare än jag gjorde. Var en hård dag den 30:e =) Gå gärna in på min v
    bbildagbok o kika.(länk finns i mitt krypin.)

Det är förmodligen lite knasigt skrivet ..hehe..lite splittrad o förvirrad... värre än vanligt

Bumelumman:Mej jag såg inte dej på BB inte =) Ja.. går det mer än 14 dagar så blir man igångsatt va? Men snaart e det bebis hos er med.. dock brukar dessa sisst dagarna vara längre än en hel graviditet. =) Lycka till sen när det är dags.

• Peda

Vi har bestämt oss för att hon ska Emma =) Peter gilla det jätte mkt.. och jag håller nog med honom.

• Peda

Annamus:Ska bli så skoj o h dej nära ! Kommer gå mkr grillmat på sommar kvällarna Grattis i massor till nya huset!!

Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~