• Peda

~*~*~ Skellefteå!~*~*~

Du får gärna påminna mej närmare..har inte hunnit skriva upp det..:-d

Lillhjärtat04 skrev 2008-01-24 21:41:02 följande:
    Mammasknodd: Jag skickar ett privat mess med min adress Peda: Det är kl 18.30
    malle:lackyllan sitter ju fast med dolda konsoller...2 eller fyra skruvar sitte i skivan så man kan lätt ta lös hyllplanet o låta själva upphngningen va kvar.Antar du menar att du tänkte göra så?
  • Peda

Full koll som vanligt Du har skön stil bruden!

Lillhjärtat04 skrev 2008-01-25 10:30:20 följande:
    Men då får jag höra lite närmare...kommer att påminna folk när det börja närma sig så jag vet hur många som egentligen kommer
  • Peda

nopes,har två hårbollar redan

turia skrev 2008-01-25 20:34:12 följande:
    Någon som vill "överta" vår katt? 5 årig lurvis gul/vit.Vill gärna vara ute.Vi måste prova vara utan katt. Yngsta har förkylningsastma o en del säger att det kan bli bättre utan katt.. (en del säger att det inte spelar roll))Vet inte vad man ska tro, men hälsan går ju före.
  • Peda

Hur går det med målningen Malle? Själv har jag så tragiskt ont i ryggen! heh.. fast det är mitt eget fel. Vi har storstädat hela kåken! Från spindelnätet i källaren till dammråttorna på övervåningen. =) Tvättat sängkläder,tvättat täcken,överkast,gjort i ordning bebisens säng,dammsugit,skurat,diskat,vikt tvätt och tvättar fortfarande och kommer nog göra det natten genom! Nu är det "bara" kvar det jobbiga sissta rasslet som bara ligger där ... man kan inte kasta det och man tål inte att se det heller*skrattar* Ja.. sen ska Sanders leksaker sorteras.. ligger i en enda hög i hans rum.. Julgranen från v-rumet åkte ner i källaren äntligen också,och stjärnorna i Sanders rum ska bytas emot vanliga lampor.. och sen ska sängen bäddas,våran och sanders och bebisens.. och sen till slut har jag kvar att stryka gardinerna till sovrummet.. tagit ner dem och ska tvätta upp de gamla. *pjuh* Tur min sambo är rar idag och hjälper mej! Han håller på att rensa bland datorerna och vi ska sälja bort en eller två stycken. Sen ska jag slänga ut lite grejjer på tradera...
    Nu är allt klart för bebis känns det som.. månads kalkylen är gjord,allt städat och BB-väskan packad..vad mer? Vagnen kommer senast på onsdag så det bli nog bra..bebiskläderna är tvättade och ligger i byrån.. embla plåster ligger i skötväskan..mmm Shitt.. vi ska ha bebis på onsdag!! *iiiks*

Vad gör ni andra idag ??

• Peda

Bummelumman: SÅ ballt om vi e på BB samtidigt ! =) Men dock kan jag inte komma med några bra tipps för att vräka bebisen! Själv städar jag som en tok.. bara MASSA förverkar så man nästan skiter ner sej.*huvva* Och med sander gjorde jag också det.. gick på långpromenader,knullade som en kanin.. men .. INGET funkade så lika bra att luta sej tebax och vara vänta. =)

Felle: Du får fota din garderob sen ! =) Ja. och du MÅSTE ta med den till Gällka.. och fota MASSA för min skull också! *blir lite hemsjuk,men bara lite*

Malle: FOTA! Ta o skaffa en bildagbok du också.. man blir ju nyfiken för tusingen.

• Peda

Danke!!

maltazar skrev 2008-01-27 21:11:00 följande:
    Peda: men det har jag redan ju! :D Anna tjatade på mig för några dagar sen :P eller tjtatade och tjatade.. frågade kanske snarare.heter samma där som här :)
  • Peda

Bummelumman: hehe..jo det är typ lika bra..Hur länge har du gått på vattengympan? själv sluta jag när mammasknodd fick...o det ät ju jätte länge sen hehe.. tänkte om man sett dej där tro?

felle: ut på byn?? Stan kanske

malle:jaja.. ta före och efterbilder!

• Peda

Äääärschans!!

Mammasknodd skrev 2008-01-27 22:10:06 följande:
    Peda: Jag hann träffa Bumme där ett par gånger... Men du var ju så himla snabb Hon kom på gympan efter oss
  • Peda

malle: nu orkar jag inte vänta på bilder.. går och lägger mej

Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~