• Felicia6

~*~*~ Skellefteå!~*~*~

Nu är vi inne på nummer 11 av Skellefteåtrådarna!

Välkommen alla nya och gamla till Skelleftetråden.
    Här samlas vi och pratar vidare om allt mellan himmel o jord.

Alla som bor i skeå, har bott i skeå, vill bo i skeå eller på nåt annat sätt gillar/ogillar skeå finns här inne och en del har barn, en del är gravida, en del försöker få barn och en del vill inte ens ha barn. Alla är välkomna!

Presentation av oss i Skeå-tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Fyll gärna på med information om er så vi andra kan lära känna er

Många brukar åka till Knuten och undrar då oxå om öppettider osv.
    Dom hittar ni här:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php

Välkommen in och hoppas ni ska trivas
  • Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~
  • maltazar

ojdå, jag har visst målat datastolen lite nu också.. :P
    Snart färdig med första varvet :D

• Peda

malle: nu orkar jag inte vänta på bilder.. går och lägger mej

• maltazar

Peda: ja jag orkar inte lägga upp nu heller så :) sov gott!
    lägger nog upp imorn eftermiddag. skola på morgon

• Trollmamma
    Felicia6 skrev 2008-01-27 22:17:47 följande:
    om du hittar nåt bra så tipsa mig gärna så tipsar jag dig om jag hittar nåt Peda, skojjar ju bara me dig hihiVart brukar ni köpa era kläder? Jag har ju varit (och är iofs) lite tvingad att gå till dom större avdelningarna pga att jag är så tjock och om jag går ner och kan ha vanliga storlekar vill jag ju köpa snygga kläder.Vart finns dom?
    Jag köper mina kläder på de affärer som finns i stan. Har faktiskt lite svårt att hitta kläder jag gillar fast jag nu gått ner från strl 44 till 38...tror det handlar om att jag inte riktigt kan komma sams med modet Men man lär sig väl
  • maritmedm

Mirjam har åkt på flunsan, så synd om min lilla tjej

• Peda

Det är visst ruggig flunsa/magsjuka tid nu.. jäkligt roligt då man ska ha bebis preci! =( Sander var ju endå stor vid denna tiden.. och trilla som endå dit. *sucka*

• Trollmamma

Ja usch och fy för att vara sjuk eller ha sjuka barn... Vill inte att alla mina tre ska åka dit samtidigt igen. Men vad är oddsen att de skulle klara sig? Wilma har ju fått tillbaka sin hosta och är super snorig. Så nu är det bara att vänta att de andra två också ska bli det Räcka ut tungan
    Visst låter jag som en riktig optimist?

• turia

klädaffärer: Gina o h&m... i alla fall mina "hak"

• Mammasknodd

Vad heter den där hippa affären som ligger därborta vid Capris och de...? De har massor med snygga partykläder... Kanske för lite yngre, jag vet inte...men mycket läckert har de...

~My mind not only wonders, somtimes it leaves completely~
Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~