• Felicia6

~*~*~ Skellefteå!~*~*~

Nu är vi inne på nummer 11 av Skellefteåtrådarna!

Välkommen alla nya och gamla till Skelleftetråden.
    Här samlas vi och pratar vidare om allt mellan himmel o jord.

Alla som bor i skeå, har bott i skeå, vill bo i skeå eller på nåt annat sätt gillar/ogillar skeå finns här inne och en del har barn, en del är gravida, en del försöker få barn och en del vill inte ens ha barn. Alla är välkomna!

Presentation av oss i Skeå-tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Fyll gärna på med information om er så vi andra kan lära känna er

Många brukar åka till Knuten och undrar då oxå om öppettider osv.
    Dom hittar ni här:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php

Välkommen in och hoppas ni ska trivas
  • Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~
  • maltazar

hally: jodå, än så länge.. lite väl mkt att läsa nu tycker jag dock.. men jag ska försöka ta mig igenom allt ändå..
    Okej, vad bra. hoppas det hinner försvinna då :)

Vet inte om nån annanstans med utklädningsgrejer.. Men du kan väl sy? :) Finns massa billiga tyger på Olssons nu ju.

• Peda

Ja.. jag vet inte om jag sagt det.. men sanders farmor ligger mad magsjuka.. NU!! Hon som tagit semester för att kunna vara med sander så vi ska kunna vara på BB i lugn och ro.*suck* Inget att göra åt eller som jag klandrar henne för.. men det är bara så dråpligt! Själv hade jag just tänkt att ärsch! Sprolla lixom.. men bm proppsa på att INTE åka till henne.. Utan låt det gå några dagar så är man lite säkrare....well well.. vore inte roligt att bebisen ska börja livet med RS.. men samtidigt VILL jag ju träffa alla på en gång. *suck igen*

Nåja.. var på stan idag.. sissta rycket lixom . =) Köpte mej en lätt toning så jag får fräscha upp mej lite i kväll.. köpte ny spray också.. bebisens vagn kom och var till belåtelse också. Fan.. vi ska få bebis i morgon.. som nån sa till mej idag(minns inte vem) -Som att åka på Konsum och shoppa bebis! Hihi.. tyckte jag var festligt sagt.

Nu ska jag ta och tvätta skallen och smeta på lite tonings klet.. uppdaterar BD ska jag också göra sen.. och ÄTA Måste ju fasta från 00.00 i natt och fram.. HUR ska jag klara av det

• Bummelumman

Peda: Måste erkänna att jag är väldigt avundsjuk på dig som ska få bebis imorgon. Själv önskar jag att skrutten skulle vilja komma ut snart för jag känner mig verkligen hur tung och otymplig som helst. Har enormt ont nu dessutom, men det positiva är väl att jag har lite förvärkar och sammandragningar så det kanske är på gång i alla fall.

Mamma och pappa längtar efter dig ~*~Bara 8 dagar kvar~*~
  • Peda

Jag förstår dej helt klart. Varje steg gör ont och att vända sej i sängen så j*vligt ont! Har också massor med förverkar... men nu kvittar det =) morgon ska ju bebben komma..

Bummelumman skrev 2008-01-29 18:50:23 följande:
    Peda: Måste erkänna att jag är väldigt avundsjuk på dig som ska få bebis imorgon. Själv önskar jag att skrutten skulle vilja komma ut snart för jag känner mig verkligen hur tung och otymplig som helst. Har enormt ont nu dessutom, men det positiva är väl att jag har lite förvärkar och sammandragningar så det kanske är på gång i alla fall.
  • bendito

Hally: Välkomen till Ersmark, härifrån flyttar jag aldrig Kolla Tradera, där brukar företag lägga ut maskeradkläder, har köpt där själv

• turia

men peda jag tror jag såg dig bland kläderna på åhlens idag..
    eller rättare sagt magen!!

• Sarah81
    Peda skrev 2008-01-29 18:06:43 följande:
    Ja.. jag vet inte om jag sagt det.. men sanders farmor ligger mad magsjuka.. NU!! Hon som tagit semester för att kunna vara med sander så vi ska kunna vara på BB i lugn och ro.*suck* Inget att göra åt eller som jag klandrar henne för.. men det är bara så dråpligt! Själv hade jag just tänkt att ärsch! Sprolla lixom.. men bm proppsa på att INTE åka till henne.. Utan låt det gå några dagar så är man lite säkrare....well well.. vore inte roligt att bebisen ska börja livet med RS.. men samtidigt VILL jag ju träffa alla på en gång. *suck igen*Nåja.. var på stan idag.. sissta rycket lixom . =) Köpte mej en lätt toning så jag får fräscha upp mej lite i kväll.. köpte ny spray också.. bebisens vagn kom och var till belåtelse också. Fan.. vi ska få bebis i morgon.. som nån sa till mej idag(minns inte vem) -Som att åka på Konsum och shoppa bebis! Hihi.. tyckte jag var festligt sagt. Nu ska jag ta och tvätta skallen och smeta på lite tonings klet.. uppdaterar BD ska jag också göra sen.. och ÄTA Måste ju fasta från 00.00 i natt och fram.. HUR ska jag klara av det
    Haha jag tror jag får sträcka på ryggen och ta åt mig för kommentaren
     Lycka till i morron nu vännen, vi är nog många som tänker på er och håller på att förgås av nyfikenhet
    A life lived in fear is a life half lived
  • Peda

Asså jo.. jag kommer som en meter baki..
    *lol* Du skulle grabbat mej o sagt heeej! =) Tror inte jag vet hur du ser ut...
    Det var inte du med svartlångt hår i svans?*

turia skrev 2008-01-29 22:00:39 följande:
    men peda jag tror jag såg dig bland kläderna på åhlens idag..eller rättare sagt magen!!
  • Peda

*skrattar* Jaah! =) var det kanske.. jag är så förvirrad.. men det var roligt sagt ju!
    Tackar .

Sarah81 skrev 2008-01-29 22:50:04 följande:
    Haha jag tror jag får sträcka på ryggen och ta åt mig för kommentaren  Lycka till i morron nu vännen, vi är nog många som tänker på er och håller på att förgås av nyfikenhet
  • Annamus

Maltazar: Hade du köpt billig färg på Rusta eller nåt sånt? Jag undrar vad det kostar att måla om ett helt rum? Vi ska ju kanske köpa hus... undrar liksom om det blir billigare med tapeter eller med billig färg... Brorsan kan fixa tapeter billigt i alla fall... Ja... och alltså är färgen på Rusta sämre för den e billig eller?

Ja alltså jag är nervös. Vi har som vunnit budgivningen på ett parhus i Skehamn dårå, men det e privat så jag e hela tiden rädd nåt ska gå snett och att han ska dra sig ur eller nåt... Vi ska på banken idag och sedan på kvällen ut i Skehamn och snacka med snubben och komma överens om detaljer. Är det nåt man bör komma ihåg? Jag är så förvirrad! Har aldrig köpt hus förr juh!

Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~