• Felicia6

~*~*~ Skellefteå!~*~*~

Nu är vi inne på nummer 11 av Skellefteåtrådarna!

Välkommen alla nya och gamla till Skelleftetråden.
    Här samlas vi och pratar vidare om allt mellan himmel o jord.

Alla som bor i skeå, har bott i skeå, vill bo i skeå eller på nåt annat sätt gillar/ogillar skeå finns här inne och en del har barn, en del är gravida, en del försöker få barn och en del vill inte ens ha barn. Alla är välkomna!

Presentation av oss i Skeå-tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Fyll gärna på med information om er så vi andra kan lära känna er

Många brukar åka till Knuten och undrar då oxå om öppettider osv.
    Dom hittar ni här:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php

Välkommen in och hoppas ni ska trivas
  • Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~
  • Zeen

Hanséns? Är det den affären du menar Mammasknodd? Det är en toppenbutik, jag gillar även Carlings.

• turia

ja så heter det nog,, men kvaliteten verkar variera kraftigt...

• Zeen

Jaha, isåfall pratar vi inte om samma butik. Nu kanske mina fördomar tar överhand men är inte CityGirl typ samma kläder som finns i torgstånden?!

• Trollmamma
    Zeen skrev 2008-01-28 19:40:22 följande:
    Jaha, isåfall pratar vi inte om samma butik. Nu kanske mina fördomar tar överhand men är inte CityGirl typ samma kläder som finns i torgstånden?!
    Japp det är det, han har bara flyttat in så att säga
  • Annamus

Felicia: Jag rekommenderar faktiskt HM och Gina tricot när du går ner i vikt. Varför? Det är billigt och du kan därmed prova dig igenom flera stilar. Tro mig, det är inte lätt att hitta "sin" stil. Jag har då inte gjort det riktigt ännu... sen försvåras det lite av att glädjen över den stora viknedgången grusas av att magen hänger utanför de balla jeansen och att brösten trillar ur bhn så fort man böjer sig fram. Hahah. Så är det för mig iaf. Men jag firar ju snart min 2-års dag, den 1:a februari äre. Jag vägde mig nu och jag har gått ner exakt halva mig själv. Väger 65 kg och har gått ner 65 kg.

• turia

jahapp, då ska min kisse flytta till umeå..
    *böööl*
    Men vad gör man när nån är allergisk- slapp i alla fall gå till veterinären...

Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~