• Felicia6

~*~*~ Skellefteå!~*~*~

Nu är vi inne på nummer 11 av Skellefteåtrådarna!

Välkommen alla nya och gamla till Skelleftetråden.
    Här samlas vi och pratar vidare om allt mellan himmel o jord.

Alla som bor i skeå, har bott i skeå, vill bo i skeå eller på nåt annat sätt gillar/ogillar skeå finns här inne och en del har barn, en del är gravida, en del försöker få barn och en del vill inte ens ha barn. Alla är välkomna!

Presentation av oss i Skeå-tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Fyll gärna på med information om er så vi andra kan lära känna er

Många brukar åka till Knuten och undrar då oxå om öppettider osv.
    Dom hittar ni här:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php

Välkommen in och hoppas ni ska trivas
  • Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~
  • Felicia6
    skrutteluttan74 skrev 2007-11-21 19:10:29 följande:
    Ngn mer här som fått magsjukan ??inte jag,men det verkar vara en hel del som åker dit på den ...
    Jag

jag, jesper och tony har alla legat i det. till råga på allt så fick jag illamående av några nya tabletter så det blev magsjuka ggr hundra känns det som
    30e november åker vi till Khao Lak :D
  • skrutteluttan74
    Felicia6 skrev 2007-11-21 19:11:29 följande:
    Jag jag, jesper och tony har alla legat i det. till råga på allt så fick jag illamående av några nya tabletter så det blev magsjuka ggr hundra känns det som
    Jo,att ni åkt dit,det hade jag pejl på,...
    Men vad säger du ?? Kan de inte varit en reaktion av tabletterna då??
    Ni verkar inte haft det så "underbart" dessa dagar må jag säga...
  • Felicia6
    skrutteluttan74 skrev 2007-11-21 19:28:15 följande:
    Jo,att ni åkt dit,det hade jag pejl på,...Men vad säger du ?? Kan de inte varit en reaktion av tabletterna då??Ni verkar inte haft det så "underbart" dessa dagar må jag säga...
    Nej, jag tror att jag fick magsjuka, men den blev tusen ggr värre av tabletterna.. idag mår jag illa som fan o tror jag ska kräkas hela tiden o det är garanterat tabletterna nu.
    nej, fy sjutton. vi har alltid massa skit här. fattar inte att vi alltid råkar ut för altl
  • Mammasknodd

Hej, lägger till tråden till favoriterna

Vår son hade magsjuka i helgen och har varit lite hängig i veckan... Men idag fick han fara på dagis då det var långt mer än 48 timmar sen han kräktes sist och han äter och har gjort nr. 2 normalt.... Men nu helt plötsligt så har han diarré... Hur ska jag tolka det? Han säger att han inte har ont i magen... Hoppas det är bara nått tillfälligt men tänk om magsjukan inte är över... Fast allt pekat på det?
    Någon som varit med om nått liknande?

~My mind not only wonders, somtimes it leaves completely~
  • kobra

mammasknodd, jag tror att det är det att magen inte har stabiliserats än riktigt, men magsjukan har nog inte kommit igen

• skrutteluttan74
    Mammasknodd skrev 2007-11-21 19:38:16 följande:
    Hej, lägger till tråden till favoriternaVår son hade magsjuka i helgen och har varit lite hängig i veckan... Men idag fick han fara på dagis då det var långt mer än 48 timmar sen han kräktes sist och han äter och har gjort nr. 2 normalt.... Men nu helt plötsligt så har han diarré... Hur ska jag tolka det? Han säger att han inte har ont i magen... Hoppas det är bara nått tillfälligt men tänk om magsjukan inte är över... Fast allt pekat på det?Någon som varit med om nått liknande?
    Nepp...Men jag har hört en till barn familj som varit det,tösen där hade diareér och så,men mådde inte illa,så hon kontaktade till slut läkarn,och dom trodde att det var "ngn baterie" som stannade kvar på dagis och sätter sej på barnen,för på vissa dagis går allt bara runt runt,tyvärr...så länge han inte mår illa är det ju bara hn få gå....
  • skrutteluttan74
    Felicia6 skrev 2007-11-21 19:31:31 följande:
    Nej, jag tror att jag fick magsjuka, men den blev tusen ggr värre av tabletterna.. idag mår jag illa som fan o tror jag ska kräkas hela tiden o det är garanterat tabletterna nu. nej, fy sjutton. vi har alltid massa skit här. fattar inte att vi alltid råkar ut för altl
    Trist och jobbigt för dej att måsta må skit av en medicin också...hur länge har du haft den ??
  • Felicia6
    skrutteluttan74 skrev 2007-11-21 20:49:34 följande:
    Trist och jobbigt för dej att måsta må skit av en medicin också...hur länge har du haft den ??
    har bara ätit den i 3dagar nu.. Läkaren ringde hit idag och frågade hur det gick o sa då att det kan ta 1-2veckor innan illamåendet försvinner så jag får härda ut och hoppas det går över innan thailand
  • madigan
    skrutteluttan74 skrev 2007-11-21 18:48:38 följande:
    HAr ni berättat ??Eller väntar ni längre som du trodde ??
    Har berättat för min arbetsförmedlare och min arbetsledare på jobbet
Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~