• Felicia6

~*~*~ Skellefteå!~*~*~

Nu är vi inne på nummer 11 av Skellefteåtrådarna!

Välkommen alla nya och gamla till Skelleftetråden.
    Här samlas vi och pratar vidare om allt mellan himmel o jord.

Alla som bor i skeå, har bott i skeå, vill bo i skeå eller på nåt annat sätt gillar/ogillar skeå finns här inne och en del har barn, en del är gravida, en del försöker få barn och en del vill inte ens ha barn. Alla är välkomna!

Presentation av oss i Skeå-tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Fyll gärna på med information om er så vi andra kan lära känna er

Många brukar åka till Knuten och undrar då oxå om öppettider osv.
    Dom hittar ni här:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php

Välkommen in och hoppas ni ska trivas
  • Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~
  • Ugglans mor

Felicia: i mitt trötta huvud fick jag för mig att det hade varit jordbävning.... för det är ju så ofta här!! he he

• Felicia6
    Ugglans mor skrev 2007-11-25 21:34:55 följande:
    Felicia: i mitt trötta huvud fick jag för mig att det hade varit jordbävning.... för det är ju så ofta här!! he he
    hahahhaa, då måste du ha vart trött
    På fredag åker vi till thailand :)
  • skrutteluttan74
    Ugglans mor skrev 2007-11-25 21:26:59 följande:
    Jag har en Golf så den är ju inte storJo minst sagt komiskt, ni kan ju bara gissa vad jag tänkt när Johnny väckte mig och sa han var tvungen att gå till parkeringen för golfen hade vält
    Ja,jag kan tro att du undrade om julen var förbi och om det var 1 April...nä fy vilken chock de måste vart...Stod de på Norran sa du eller ??
  • skrutteluttan74
    Felicia6 skrev 2007-11-25 21:29:39 följande:
    Nej, det måste jag ta upp. Roligt att njuta av thailändsk mat o dryck med en bit av bismak i.. bläää pissypopi, haha, jag hade trott att tony skämtade om han sagt nåt sånt
    haha Det kan bli en myckeeeeet intresant blandning det Kryddstark mat och god dryck och så en otroligt äcklig bismak-precis som man vill ha det på sin semester....not
  • Felicia6
    skrutteluttan74 skrev 2007-11-25 21:38:14 följande:
    haha Det kan bli en myckeeeeet intresant blandning det Kryddstark mat och god dryck och så en otroligt äcklig bismak-precis som man vill ha det på sin semester....not
    hahha, blääää. Nä innan dess måste det vara bra för jag måste vara fit for fight då vi åker. kan fan inte ligga o vara sjuk o inte kunna njuta då vi har betalat för att ha det bra
  • Ugglans mor
    skrutteluttan74 skrev 2007-11-25 21:36:16 följande:
    Ja,jag kan tro att du undrade om julen var förbi och om det var 1 April...nä fy vilken chock de måste vart...Stod de på Norran sa du eller ??
    yepp...
    här: www.norran.se/artikel.php&avdelning_1=102&avdelning_2=0
  • skrutteluttan74
    Felicia6 skrev 2007-11-25 21:39:58 följande:
    hahha, blääää. Nä innan dess måste det vara bra för jag måste vara fit for fight då vi åker. kan fan inte ligga o vara sjuk o inte kunna njuta då vi har betalat för att ha det bra

nä se de går inte,dom får fixa det åt dej...Det är komisgt det med,det finns mediciner som hjälper en,och så får man biverkningar och så finns det mediciner som man då kan få som tar bort dom...Inte undra på man brukar äta mycke mediciner mellan varven
    Men jklar å,då man har betalt och ska njuta av sin semester,då får banne mej inga som helst mediciner sabba det...så är det d juh...

Nä jag hoppas verkligen du får hjälp att fixa till detta innan du åker,dom har ju ett par dagar på sej för att hjälpa dej....skönt för dej,då behöver du nog inte oroa dej...men de gör man no lite trots allt...eller??

• maltazar
    Ugglans mor skrev 2007-11-25 21:41:30 följande:
    yepp...här: www.norran.se/artikel.php&avdelnin...
    då kommer följdfrågan... varför Du? lät ju som de va nazister.. de måste vart lite vilsna då va?
  • Felicia6
    skrutteluttan74 skrev 2007-11-25 21:44:56 följande:
    nä se de går inte,dom får fixa det åt dej...Det är komisgt det med,det finns mediciner som hjälper en,och så får man biverkningar och så finns det mediciner som man då kan få som tar bort dom...Inte undra på man brukar äta mycke mediciner mellan varven Men jklar å,då man har betalt och ska njuta av sin semester,då får banne mej inga som helst mediciner sabba det...så är det d juh... Nä jag hoppas verkligen du får hjälp att fixa till detta innan du åker,dom har ju ett par dagar på sej för att hjälpa dej....skönt för dej,då behöver du nog inte oroa dej...men de gör man no lite trots allt...eller??
    Jo, jag har ju inte fått höra från fk om jag får godkänt heller.. så då känns det lite jobbigt att åka o spendera pengar o inte veta om man har några då man kommer hem :S

jag har svårt att hålla reda på dessa tabletter och det är bara tre stycken hihi
    Men ja, det är väldigt konstigt att man tar tabletter som hjälper mot tabletterna som hjälper mot tabletterna.
Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~