• Felicia6

~*~*~ Skellefteå!~*~*~

Nu är vi inne på nummer 11 av Skellefteåtrådarna!

Välkommen alla nya och gamla till Skelleftetråden.
    Här samlas vi och pratar vidare om allt mellan himmel o jord.

Alla som bor i skeå, har bott i skeå, vill bo i skeå eller på nåt annat sätt gillar/ogillar skeå finns här inne och en del har barn, en del är gravida, en del försöker få barn och en del vill inte ens ha barn. Alla är välkomna!

Presentation av oss i Skeå-tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Fyll gärna på med information om er så vi andra kan lära känna er

Många brukar åka till Knuten och undrar då oxå om öppettider osv.
    Dom hittar ni här:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php

Välkommen in och hoppas ni ska trivas
  • Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~
  • skrutteluttan74
    maltazar skrev 2007-11-21 22:53:33 följande:
    Imorn blir det helg! :D Så jäkla skönt!Skola i 2,5h, sen ska jag på stan en sväng och lappa bilar med flyers :P sen hem till mamma och bara ta det lugnt!Vad ska alla göra i helgen då?Jag hade tänkt mig till Umeå och shoppa lite julklappar.. hoppas bara att min kära mor vill vara barnvakt :)
    På fredag ska jag ,sonen och maken till Umeå,maken är med som "chaffis" (jodå,körkort har jag,men en jäkla massa andra problem som gör det svårt att köra )och som "bärare " åt mej
    Jag och sonen ska på sjukhuset,på klinisk genetik heter avd.Dit kommer en professor/läkare från Uppsala för att ta prover (vävnads prover ) från oss,och göra en fin liten utredning om vi har samma sjukdom som mellan dottern och maken.
    Dom vill visst forska i det.
    MAken är ju inte pappa till mina två älsta ,men han har också sjukdomen trots en annan släkt,
    men så nu ville dom se och träffa oss,sen min pappa,mina syskon osv,osv...För att kolla upp ärftlighet osv,osv...Dom tror ioför sej att sonen har sjukdomen redan,men dom måste ju kolla...Så ja,sen ska vi shoppa "loss" lite grann och göra slut på lite "peninga"
    På lördag ska vi bort på dagen (om jag kommer upp efter fredagen ) och på middag på kvällen och söndag...ja då var det tänkt att vi skulle till Pite...men ja jag tror vi kommer att vara hemma....heeeeeeela dagen
  • lilun

ojoj, mina ögon står i kors idag, sonen har varit vaken större delen av natten och naturligvis så har jag tusen saker att göra idag så inte har jag tid att lägga mig och vila.

• Mammasknodd

lilun: Inte kul att inte få vila när man nattvakat, hoppas du får en liten stunds powernap...

~My mind not only wonders, somtimes it leaves completely~
  • lilun

mammasknodd: näe det är inge roligt men han ta igen sig nu, sover som en stock så jag ska ta och fixa sakerna som jag ska göra och sen krypa ner i sängen ZZzzzzZz!!

• skrutteluttan74
    lilun skrev 2007-11-22 13:00:43 följande:
    mammasknodd: näe det är inge roligt men han ta igen sig nu, sover som en stock så jag ska ta och fixa sakerna som jag ska göra och sen krypa ner i sängen ZZzzzzZz!!
    Hoppas du får sussa ett litet tag ialla fall
  • madigan
    Mammasknodd skrev 2007-11-21 21:19:39 följande:
    madigan: Vad sa de då? *nyfiken*
    Men så kul och hoppas du inte mår allför illa.....hur känns det med en till bebis i familjen då och sådär.

Tycker iof inte en som blir 4 år är en bebis, men ändå.
  • Peda

Det lät otäckt... någon du känner som har det?? Och vad innebär det då??

verrron skrev 2007-11-21 21:08:26 följande:
    Någon här som vet vad spegelvända lungor innebär?
    Så ruskigt mkt magsjuka som går nu.. och förkylningar.. riktigt elaka sådana.. och ögoninflammationer.. flera utav mina bekanta har eller har haft det. Hoppas vi slipper.
  • verrron
    Peda skrev 2007-11-22 19:25:40 följande:
    [citat]
    Det lät otäckt... någon du känner som har det?? Och vad innebär det då??

Antar det var menat till mig?

Iaf så ringde läkaren igår & meddelade att sonen har det. På frågan om det är farligt svarade han bara "Kan bli" så jag har inte en aning om vad det är/innebär för ngt.. Men han vill iaf att sonen ska komma in och göra ett ultraljud på resterande inre organ såsom lever,mjälte bukspotkörtel osv så att se om de sitter på rätt plats. samt att sonen ska ta "kompletterande prover"
  • Pumpkin

Men vad är det för jäkla svar då? Man får väl ändå förklara sig lite när man slänger sig med termer som inte "vanliga lekmän" vet så mycket om? Hoppas ni får något bättre svar snart!

verrron skrev 2007-11-22 22:09:14 följande:
    Antar det var menat till mig? Iaf så ringde läkaren igår & meddelade att sonen har det. På frågan om det är farligt svarade han bara "Kan bli" så jag har inte en aning om vad det är/innebär för ngt.. Men han vill iaf att sonen ska komma in och göra ett ultraljud på resterande inre organ såsom lever,mjälte bukspotkörtel osv så att se om de sitter på rätt plats. samt att sonen ska ta "kompletterande prover"
  • Ugglans mor

hej hej alla vakna!
    Jag borde egentligen sovit för länge sen. Jag ska upp tidigt i morgon. Men jag har just hittat vårt Moviemake program så det har jag suttit med.
    Det blir väldigt amatörmässigt men ändå!!

Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~