• Felicia6

~*~*~ Skellefteå!~*~*~

Nu är vi inne på nummer 11 av Skellefteåtrådarna!

Välkommen alla nya och gamla till Skelleftetråden.
    Här samlas vi och pratar vidare om allt mellan himmel o jord.

Alla som bor i skeå, har bott i skeå, vill bo i skeå eller på nåt annat sätt gillar/ogillar skeå finns här inne och en del har barn, en del är gravida, en del försöker få barn och en del vill inte ens ha barn. Alla är välkomna!

Presentation av oss i Skeå-tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Fyll gärna på med information om er så vi andra kan lära känna er

Många brukar åka till Knuten och undrar då oxå om öppettider osv.
    Dom hittar ni här:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php

Välkommen in och hoppas ni ska trivas
  • Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~
  • Felicia6
    madigan skrev 2007-11-25 20:32:46 följande:
    Den kostade bara nåt på 249 på Maxi.
    Var det black and deckers? Riktigt bra pris isf
    På fredag åker vi till thailand :)
  • madigan
    Peda skrev 2007-11-25 16:10:40 följande:
    Annamus: Jo grejjen är den att vi brukar börja fundera i god tid.. och även har kanske två grejer man vet man ska köpa sen. Men sen antigen hittar man det inte eller så ändrar man sej och tar nåt i paniken och då får det kosta vad det kosta vill. HUR korkat som hellst. men har ju blitt så ett par gånger.pissypopi: ja köksbord och tv e sprajtns nytt redan Inga fler förslag?? Nej. men vi e kanske lite barnsliga när det gäller klappar. man VILL ja ha nåt Har önskat mej smycken av gubben.. fast man blir ju glad för man man än får. för nån jul sedan fick jag en gameboy advanced.. inget jag hade önskat mej direkt. Men värsta bra grejjen visade sej det! Spela ut alla spel jag fick med,var super att ha då jag ammade sander och hade lite problem med det. =) Tack vare gameboyen jag härdade ut ammningen kan man nästan säga. En annan jul fick jag vinterskor. som jag önskat mej.. eller snarare pekade på stan som nån tjej hade på sej...och det kom han ihåg och letade reda på dem och gav mej dem. HUR överaskad som hellst. =) Förra julen fick jag en jätte snygg "dress" Kjol och kavaj.. men med en sladdrig mage så var det inte så snyggt med en snäv figursydd skjorta o kavaj. Så jag bytte faktiskt den emot andra kläder.I jul blir det nog nytto grjjer skulle jag tro.. lite lyxigare nyttogrejjer. Skulle vela köpa nå balla skjortot eller tröjjor till Peter,han sa han skulle behöva det Men sen funderar jag på att köpa ett matchande guld arband i pansarlänk. Men de kostar ju en hel del..bcsvensk: Alltså.. lika viktigt är det nog. Men tror att man tar det på en lugnare nivå lixom. Sägs ju att första gångs morsor e det mest hysteriska.. men tro mej.. hehe.. har inte med hur många barn man har Beror nog mer på förälldrarna.. Hur gamla e dina barn?madigan: Ja men kanske får lära barnen att städa då ifall alla leksaker ligger på golven?? malle: Jo. men lite vill man nog endå räkna . så det inte drar iväg. 2000:- e en ganska bra gräns tror jag med.. och blir det för 1000- men jag inte att man e snål alls.. utan ja e mer rädd att tappa fotfästet lixom.. hehe.. att man köper för alldelens för mkt alltså. Felicia: Jo,det är ju en fördel med thailand..billigt att handla där.. men rätt dyrt att resa dit dock. Ni åker ju jätte snart..hur länge skulle ni vara borta?? Har du slutat må ill ännu?? Vore ju as trist om du e dålig när ni åker.. inte tänkt sluta med tabletterna just när ni e borta så du slipper må illa?OJ! Vart en hel bok idag. Någon som orkat läsa allt eller?*hihi* Vad tyckte ni om skyltsöndagen ni som vart??
    Vi har väl tjatat i 4 år om städningen, men dom är väl som sin pappa.
    Han hade en verkstad i lägenheten på sjungande och brydde sig inte om barnen och deras städning.
  • madigan
    Felicia6 skrev 2007-11-25 20:33:50 följande:
    Var det black and deckers? Riktigt bra pris isf
    Japp det var black and deckers.
  • Felicia6
    madigan skrev 2007-11-25 20:36:01 följande:
    Japp det var black and deckers.
    Ah, då måste jag kolla in den ju Får kanske lämna tillbaka den på coop. Fasen, jag som trodde jag gjort ett klipp
  • skrutteluttan74
    Felicia6 skrev 2007-11-25 20:27:33 följande:
    Idag är jag lite piggare. sover inte hela dagen som innan så det är ju bra Har haft ork med massor av småsaker idag, dock mår jag lika illa.. tyvärr.Och så kan jag inte dricka för ALLT jag dricker får en vidrig bismak Vatten är värst
    Oj du...det låter inte kul...det finns ju tabletter du kan få mot illamående oxå, dom funkar även som åksjuke tabletter för vissa...Jag ahr dom ,eftersom jag emellan åt måste äta så starka tabletter,då måste jag ta mot illamående oxå...

Vet du hur länge du skulle må "peck" då??
    Men att du fått bismak...ja ibland kan man ¨få det ,just för att tex.medicinerna kan innehålla tex.järn eller liknande..då kan man få  bismaker...
  • Felicia6
    skrutteluttan74 skrev 2007-11-25 20:48:49 följande:
    Oj du...det låter inte kul...det finns ju tabletter du kan få mot illamående oxå, dom funkar även som åksjuke tabletter för vissa...Jag ahr dom ,eftersom jag emellan åt måste äta så starka tabletter,då måste jag ta mot illamående oxå...Vet du hur länge du skulle må "peck" då??Men att du fått bismak...ja ibland kan man ¨få det ,just för att tex.medicinerna kan innehålla tex.järn eller liknande..då kan man få  bismaker...
    Jag skulle må illa i 1-2veckor o snart har det gått det så jag får ringa ons lr nåt o höra med han men bismakerna är lika illa. Det smakar satan, Det är pga insomningstabletten, men att det var såhär mycket hade jagingen aning om att det skulle va :S
  • skrutteluttan74
    Felicia6 skrev 2007-11-25 21:13:08 följande:
    Jag skulle må illa i 1-2veckor o snart har det gått det så jag får ringa ons lr nåt o höra med han men bismakerna är lika illa. Det smakar satan, Det är pga insomningstabletten, men att det var såhär mycket hade jagingen aning om att det skulle va :S
    glöm inte att fråga om bismakerna heller då du ringer och hur läge de sak sitta i, i så fall...just bismaker är fan inte kul,då man tex är töstig som den och vill ha tex.iskallt vatten,ja så smaker det päck...nä inte kul
  • Ugglans mor
    skrutteluttan74 skrev 2007-11-25 20:20:52 följande:
    så vansinnigt sjukt...säger som Felicia,det låter lite komisgt,men är hur korkat som helst...Vad har du för bil ??Tänkte du sa att den var liten...
    Jag har en Golf så den är ju inte stor

Jo minst sagt komiskt, ni kan ju bara gissa vad jag tänkt när Johnny väckte mig och sa han var tvungen att gå till parkeringen för golfen hade vält
  • Felicia6
    skrutteluttan74 skrev 2007-11-25 21:26:34 följande:
    glöm inte att fråga om bismakerna heller då du ringer och hur läge de sak sitta i, i så fall...just bismaker är fan inte kul,då man tex är töstig som den och vill ha tex.iskallt vatten,ja så smaker det päck...nä inte kul
    Nej, det måste jag ta upp. Roligt att njuta av thailändsk mat o dryck med en bit av bismak i.. bläää

pissypopi, haha, jag hade trott att tony skämtade om han sagt nåt sånt
Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~