• Felicia6

~*~*~ Skellefteå!~*~*~

Nu är vi inne på nummer 11 av Skellefteåtrådarna!

Välkommen alla nya och gamla till Skelleftetråden.
    Här samlas vi och pratar vidare om allt mellan himmel o jord.

Alla som bor i skeå, har bott i skeå, vill bo i skeå eller på nåt annat sätt gillar/ogillar skeå finns här inne och en del har barn, en del är gravida, en del försöker få barn och en del vill inte ens ha barn. Alla är välkomna!

Presentation av oss i Skeå-tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Fyll gärna på med information om er så vi andra kan lära känna er

Många brukar åka till Knuten och undrar då oxå om öppettider osv.
    Dom hittar ni här:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php

Välkommen in och hoppas ni ska trivas
  • Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~
  • Mammasknodd

madigan: Vad sa de då? *nyfiken*

~My mind not only wonders, somtimes it leaves completely~
  • maltazar

jobbigt att va sjuk.. men du får se det från den ljusa sidan, tur ni fick det nu och inte om nån vecka när ni ska fara :)
    finns det inget du kan ta för magen då, pga de där tabletterna? vet att både mamma och morfar fått nåt för magen, just pga att annan medicin har gett biverkningar som kan ställa till det där..

Felicia6 skrev 2007-11-21 21:07:19 följande:
    har bara ätit den i 3dagar nu.. Läkaren ringde hit idag och frågade hur det gick o sa då att det kan ta 1-2veckor innan illamåendet försvinner så jag får härda ut och hoppas det går över innan thailand
  • maltazar

Imorn blir det helg! :D Så jäkla skönt!
    Skola i 2,5h, sen ska jag på stan en sväng och lappa bilar med flyers :P sen hem till mamma och bara ta det lugnt!
    Vad ska alla göra i helgen då?
    Jag hade tänkt mig till Umeå och shoppa lite julklappar.. hoppas bara att min kära mor vill vara barnvakt :)

• Mammasknodd

Felicia: Ska hålla tummarna för dig att det har lättat innan resan!!! Så härligt att du ska få fara iväg och gotta dig lite... Kan ju vara skönt nu också när du har varit så dålig...

• Felicia6
    maltazar skrev 2007-11-21 22:51:13 följande:
    jobbigt att va sjuk.. men du får se det från den ljusa sidan, tur ni fick det nu och inte om nån vecka när ni ska fara :)finns det inget du kan ta för magen då, pga de där tabletterna? vet att både mamma och morfar fått nåt för magen, just pga att annan medicin har gett biverkningar som kan ställa till det där..
    ja, jag försöker tänka så. Att det var bra att vi fick göra bort det innan vi åker
    nej, enligt läkaren så får jag avvakta först ett tag, eftersom det brukar gå över
    Mammasknodd skrev 2007-11-21 22:54:36 följande:
    Felicia: Ska hålla tummarna för dig att det har lättat innan resan!!! Så härligt att du ska få fara iväg och gotta dig lite... Kan ju vara skönt nu också när du har varit så dålig...
    Ja, bara Fk godkänner att jag får åka. Annars blir det tajt med pengar o då mår man ju dåligt över sånt.. men jag hoppas jag får
    Ska bli så underbart där.. bara ta hand om mig o min man o få massage och sola o bada..mmm
    30e november åker vi till Khao Lak :D
  • Mammasknodd

Felicia: Åh det låter så härligt Ja jag hoppas då nu kan fara!!! Skulle så gärna vilja fara till nått varmt land just nu...men det är ju lite svårt när man är höggravid

• maltazar

Lotta: okej.. men har det inte gått över innan ni ska fara må du ju få något...
    men.. varför skulle du inte få fara?

• skrutteluttan74
    Felicia6 skrev 2007-11-21 21:07:19 följande:
    har bara ätit den i 3dagar nu.. Läkaren ringde hit idag och frågade hur det gick o sa då att det kan ta 1-2veckor innan illamåendet försvinner så jag får härda ut och hoppas det går över innan thailand
    Jamen visst,då är det bara att "leva på hoppet"...Men det är ju så med medicamenten ,det kan ha sin lilla runda tid innan biverkningarna släpper...tyvärr
  • Jenny25

Hej på er! Det var ett tag sen jag hängde med i tråden, men nu när det startats en ny tänkte jag hänga med lite bättre.
    Ser att ni är endel som pysslar då och då. Det vore kul att vara med någon gång. Jag har börjat på min första stickade tröja någonsin och tänkte ge mig på att sticka lite strumpor till mina barn, men har inte riktigt kommit igång än.

verrron skrev 2007-11-21 21:08:26 följande:
    Någon här som vet vad spegelvända lungor innebär?
    Jag tror att det är när lungorna sitter på "fel plats" i kroppen. Alltså den högra på vänster sida och tvärtom. En del människor har hjärtat eller andra organ på fel sida också.
Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~