• Felicia6

~*~*~ Skellefteå!~*~*~

Nu är vi inne på nummer 11 av Skellefteåtrådarna!

Välkommen alla nya och gamla till Skelleftetråden.
    Här samlas vi och pratar vidare om allt mellan himmel o jord.

Alla som bor i skeå, har bott i skeå, vill bo i skeå eller på nåt annat sätt gillar/ogillar skeå finns här inne och en del har barn, en del är gravida, en del försöker få barn och en del vill inte ens ha barn. Alla är välkomna!

Presentation av oss i Skeå-tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Fyll gärna på med information om er så vi andra kan lära känna er

Många brukar åka till Knuten och undrar då oxå om öppettider osv.
    Dom hittar ni här:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php

Välkommen in och hoppas ni ska trivas
  • Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~
  • Trollmamma
    WilmersMamma skrev 2007-11-23 13:07:55 följande:
    Min son på 10 månader har fått magsjuka, hur vet man om det är vinterkräksjukan???.Har hört det ryktas om att McDonald´s ska stängas, någon som vet något om det? kanske jag som inte hänger med
    Ja det har stått i norran att McDonalds ska stänga...och jag tycker då inte att det gör något Räcka ut tungan
  • Felicia6
    WilmersMamma skrev 2007-11-23 13:07:55 följande:
    Min son på 10 månader har fått magsjuka, hur vet man om det är vinterkräksjukan???.Har hört det ryktas om att McDonald´s ska stängas, någon som vet något om det? kanske jag som inte hänger med
    Det stämmer. Dom stänger i årsskiftet Står om det på norrans hemsida
    30e november åker vi till Khao Lak :D
  • Felicia6

Förlåt alla om jag missar inlägg o inte svarar o så men jag är så jävla illamående o yr o snurrig av alla tabletter jag har börjat äta så jag är inte riktigt migsjälv!
    Ber massor om ursäkt!

• Peda

verron: Hoppas ni får vettiga svar av läkarna,och att det inte är når farligt. När ska ni o ta fler prover?

Anna: Söta han e Mattis. Vilken tur han inte började tvivla på tomten då

Felicia: Vad är det för läskiga tabletter du börjat äta?? Så vidrigt o må illa helatiden *stackare*

Knappast nån förlust att McDonalds ska stängas.. HURRA! Deras mat är ju inte värd de ynka pengarna de kostar. Går hellre på Frasses eller krysset som e favoriten.

Spännande o se va som tar över McDonalds lokaler..

• WilmersMamma
    Peda skrev 2007-11-23 15:04:00 följande:
    ************************************ ************************Knappast nån förlust att McDonalds ska stängas.. HURRA! Deras mat är ju inte värd de ynka pengarna de kostar. Går hellre på Frasses eller krysset som e favoriten.Spännande o se va som tar över McDonalds lokaler..
    Håller med! Ja de ska bli spännande
  • maltazar

ja jag håller då också med.. :) fast jag äter helst på jobbet.. :P
    men nu må det väl komma nåt bättre alternativ där, i deras lokaler alltså..

• Felicia6

Peda, det är tre olika tabletter för min ångest o stress jag har fått o alla tre ger illamående som biverkning.. bläää

lenabolin, välkommen till tråden
    Hur trivdes din kille där då? Vart nånstans bor ni nu`?

• madigan

Min 9-åriga dotter sa så här idag:

-Jag ska fråga x( min man) en sak som är det vetenskapliga geniet här hemma.Du mamma är typ bara en dagmamma!

:-O

• Peda

Godmorgon.. rekord för mej att vara uppe vid denna tiden.. Jag och Alexander klev upp 6.30 redan.. gjorde up eld och satte och oss fika.. Senare idag blir det att åka och handla lite.. kylksåpet e som gott som proppfullt.. men 90% kan säkert kastas Varför lyckas man alltid med det lixom?? *undrar*

Vad ska ni andra göra idag??

Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~