• Felicia6

~*~*~ Skellefteå!~*~*~

Nu är vi inne på nummer 11 av Skellefteåtrådarna!

Välkommen alla nya och gamla till Skelleftetråden.
    Här samlas vi och pratar vidare om allt mellan himmel o jord.

Alla som bor i skeå, har bott i skeå, vill bo i skeå eller på nåt annat sätt gillar/ogillar skeå finns här inne och en del har barn, en del är gravida, en del försöker få barn och en del vill inte ens ha barn. Alla är välkomna!

Presentation av oss i Skeå-tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Fyll gärna på med information om er så vi andra kan lära känna er

Många brukar åka till Knuten och undrar då oxå om öppettider osv.
    Dom hittar ni här:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php

Välkommen in och hoppas ni ska trivas
  • Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~
  • madigan
    Peda skrev 2007-12-03 10:25:42 följande:
    Jo mammasknodd vet jag vart hon e .
    aha, föder hon eller?
  • Felicia6

Hej alla!!

Här kommer en hälsning från underbara khao lak.
    Bilden föreställer utsikten från min sängkant och jag älskar o njuter av varje sekund här. Idag har vi ridit på elefanter, kikat på sköldpaddor och varit på forsränning med bambuflotte.

Hoppas ni har det bra och att vädret inte är allför dåligt i sverige!
  • maltazar

Sarah: vet inte om det va rätt jag kikade på? Högst upp till vänster i standard? Den var ju jättefin iaf! :)

Nån som har någon idé om pysseldag? Jag kan nog alla dagar utom onsdag denna vecka, var visst inte så mkt göra med skolan :D

• Ugglans mor

Ang. pyssel så måste jag få ändra mitt bud. Jag har nog inte nån möjlighet med pysselkvällar förrän efter jul. För vi börjar vår flyttning i morgon! Nu ska lägenheten tömmas.

• Peda

Har ni fått den såld äntligen! Oj så roligt för er isf!!

Ugglans mor skrev 2007-12-03 16:34:02 följande:
    Ang. pyssel så måste jag få ändra mitt bud. Jag har nog inte nån möjlighet med pysselkvällar förrän efter jul. För vi börjar vår flyttning i morgon! Nu ska lägenheten tömmas.
  • emmapemma4

Nu är jag skelleftebo på heltid. Har ju veckopendlat till Umeå under hösten men äntligen är dessa månader över. Pysselkväll låter trevligt och jag hänger gärna med. Behöver ju skaffa mig lite nya bekantskaper eftersom jag inte känner många här i Skellefteå. Jag kan de flesta kvällar. Torsdag är dock lite svårt.

Om det är någon som är fikasugen så träffas jag gärna på något sådant också, eller något annat för den delen.

Har ju läst en hel del i den här tråden men inte skrivit så ofta. Jag ska försöka vara lite mer aktiv nu när man är på rätt ort.

Karl 050823 och Bollen BF 071230
  • Peda

Vore så trevligt att pyssla nån dag.. men jag e så knäckt typ jämt!! vågr inte lova bort mej på nåt då dagsformen varierar.

• skrutteluttan74
    Sarah81 skrev 2007-12-03 09:35:05 följande:
    appropå pyssel måste få visa mitt senaste alster. Jaghar stickat min egen sjal till bröllopet i januari.Har letat ockh letat men inte hittat nått som passar mig så jag tog saken i egna händer och stickade på frihand.var orolig att det skulle se förj-ligt ut men jag tycker faktiskt att den blev himla finden finns i galleriet.
    Oj,vad du är duktig Sarah...Verkligen snygg sjal,den kommer garanterat passa till den stjärn blåa klänningen
  • Ugglans mor
    Peda skrev 2007-12-03 16:37:55 följande:
    Har ni fått den såld äntligen! Oj så roligt för er isf!!
    Det vågar jag inte svara på... fråga i morgon efter kl. 9 så vet jag
  • maltazar

nu kan man lägga sig med gott samvete.. har fått upp julgardin, ljusslinga, julstjärna och elljusstake i Tindras rum :)

Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~