• Felicia6

~*~*~ Skellefteå!~*~*~

Nu är vi inne på nummer 11 av Skellefteåtrådarna!

Välkommen alla nya och gamla till Skelleftetråden.
    Här samlas vi och pratar vidare om allt mellan himmel o jord.

Alla som bor i skeå, har bott i skeå, vill bo i skeå eller på nåt annat sätt gillar/ogillar skeå finns här inne och en del har barn, en del är gravida, en del försöker få barn och en del vill inte ens ha barn. Alla är välkomna!

Presentation av oss i Skeå-tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Fyll gärna på med information om er så vi andra kan lära känna er

Många brukar åka till Knuten och undrar då oxå om öppettider osv.
    Dom hittar ni här:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php

Välkommen in och hoppas ni ska trivas
  • Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~
  • maltazar

pissypopi: va ska ni ha för den?
    har sett en annan (? om det inte va eran förstås, på nyckel på blocket tror ja det var) som legat ut rätt länge...

• maltazar

haha det var nog eran jag sett tror jag... hittade den nu, och där stod det "Nina&Johnny" :P
    dock ligger det flera andra lgh på nyckel ute också... verkar inte vara tvärlätt att sälja..

• skrutteluttan74
    Ugglans mor skrev 2007-11-30 07:41:47 följande:
    bcsvensk: jo det står då att vi har ett dressingroom. Men inte för att jag ser nån skillnad motför den klädkammare som vi har idag.Å nej vi har inga möbler att ta till huset. Vi ska ju köpa lite nya, men inte förrän lgh är såld. Men men det löser sig nog
    Hahaha...nä,det var ju det då...Men de lät väl finare med "dressinroom" än med klädkammare

Jo,det brukar lösa sej,ni kommer nog garanterat att få den sålt inom kort...hoppas jag verkligen för eran skull
  • skrutteluttan74
    Bummelumman skrev 2007-11-30 19:56:05 följande:
    Jag försöker annonsera igen. Någon som har den röda hjärtlampan från IKEA som vill sälja den? Den skulle passa så bra ovanför spjälsägen i bebisens rum.
    Har du kollat på Tradera och så ???
  • madigan
    Bummelumman skrev 2007-11-30 19:56:05 följande:
    Jag försöker annonsera igen. Någon som har den röda hjärtlampan från IKEA som vill sälja den? Den skulle passa så bra ovanför spjälsägen i bebisens rum.
    kolla på tradera.
  • turia

pissy popp- om han backat ur, vem var annars på tur i budgivningen ni hade? kan inte de få chans
    gu hur kan man bara få backa ur ett köp- ,0,å0ste vara starka grunder..

• turia

pissy popp- om han backat ur, vem var annars på tur i budgivningen ni hade? kan inte de få chans
    gu hur kan man bara få backa ur ett köp- ,0,å0ste vara starka grunder..

• Ugglans mor

turia: nja, de ligger så på låga bud. Det skiljer 100 000 mellan de lägenheter som ligger ute och de bud vi har på vår lägenhet

• Ugglans mor

Ni som sett min sett min lägenhet: kan ni vara ärliga och säga vad ni tycker om den? Finns det några fel på den som gör att vi inte får nått högre pris än det som är bjudet?

• Peda

Allt hndlar om tiing. beror på vad köparen är ute efter.. alltså rätt köpare på rätt plats. Jag skulle inte betala så mkt för en lgh..betala 15.000:- för den förra vi hade innan huset o det var nog för oss för en lgh. Så ge inte upp..det kommer "rätt person" till slut.

Ugglans mor skrev 2007-12-01 08:29:24 följande:
    Ni som sett min sett min lägenhet: kan ni vara ärliga och säga vad ni tycker om den? Finns det några fel på den som gör att vi inte får nått högre pris än det som är bjudet?
Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~