• Felicia6

~*~*~ Skellefteå!~*~*~

Nu är vi inne på nummer 11 av Skellefteåtrådarna!

Välkommen alla nya och gamla till Skelleftetråden.
    Här samlas vi och pratar vidare om allt mellan himmel o jord.

Alla som bor i skeå, har bott i skeå, vill bo i skeå eller på nåt annat sätt gillar/ogillar skeå finns här inne och en del har barn, en del är gravida, en del försöker få barn och en del vill inte ens ha barn. Alla är välkomna!

Presentation av oss i Skeå-tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Fyll gärna på med information om er så vi andra kan lära känna er

Många brukar åka till Knuten och undrar då oxå om öppettider osv.
    Dom hittar ni här:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php

Välkommen in och hoppas ni ska trivas
  • Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~
  • Pumpkin

Det här är det: www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/71404
    Det var inte klart när vi flyttade i maj tror jag... Byggår är 2007 i alla fall och det ligger väldigt nära Båtmuseet om jag inte minns fel.

maltazar skrev 2007-12-05 20:07:00 följande:
    Det där timmerhuset, jag undrar om inte det är Tindras farmor och farfars kompisars... De hade iaf nå himla fint, nybyggt hus i stackgrönnan... och det kan väl inte finnas så många sånna..Är det de så var det inte länge sen alls det vart gjort.
  • kobra

ja jag kan bara inflika om skandiamäklarna, fattar inte att folk väljer dom, och sen 13 milles huset.. jag tycker det är storhetsvansinne att tex ha 4 kyl och frys,, varför liksom

det där huset passar som nåt typ av hotell konferans boende, som ett vanligt boende tycker jag det är helt opersonligt och för mycke stockar

• Pumpkin

Smaken är som baken, själv älskar jag looken och hela alltet med huset Fast massa kylskåp och frysar är lite overkill faktiskt.

kobra skrev 2007-12-05 21:12:39 följande:
    ja jag kan bara inflika om skandiamäklarna, fattar inte att folk väljer dom, och sen 13 milles huset.. jag tycker det är storhetsvansinne att tex ha 4 kyl och frys,, varför liksomdet där huset passar som nåt typ av hotell konferans boende, som ett vanligt boende tycker jag det är helt opersonligt och för mycke stockar
  • maltazar
    Pumpkin skrev 2007-12-05 20:18:42 följande:
    Det här är det: www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/71404Det var inte klart när vi flyttade i maj tror jag... Byggår är 2007 i alla fall och det ligger väldigt nära Båtmuseet om jag inte minns fel.
    Frågade Thony nu.. han sa att dom säljer konceptet, så det är alltså ett likadant hus som de har.. och nu ska de sälja ett nytt alltså, obyggt.
  • kobra

men visst är det väl själva huset som säljs, skotrar och båtar och sånt ingår ju

• Pumpkin

Ja, det måste ju vara själva huset som säljs? Det är ju vad som står i annonsen iaf.

• Pumpkin

"BESKRIVNING
    Fantastisk timmervilla vid älven
    En fantastisk villa nybyggd med 23cm tjockt timmer står helt ogenerat vid Skellefteälvens strand. Över 260 m² boyta med 7 rum och kök samt övervåning, med 120m² biyta i övreplan, med härligt sluttande tak i nock. Dessutom dubbelgarage med gästlägenhet om ca 80m². Utomhusbubbelpool i egen avdelning ute på den stora altanen, över 200m². Bergvärme är installerat och värmer samtliga rum i alla byggnader."

...

"Samtliga inventarier, båt, bil, släpvagn, jet-ski, två snöskotrar mm ingår i köpet."

• Snowieflickan

Pissypopi: vad e du intresserad av för jobb då? Finns säkert jobb iaf extra på någon av psykavdelningarna. Där skriker dem efter folk. Jag jobbar ju extra på en av avdelningarna och e väl nästan lovad jobb när jag e klar om 1 ½ år! Men det beror ju på vad man e intresserad av..

• Ugglans mor
    Snowieflickan skrev 2007-12-05 22:19:38 följande:
    Pissypopi: vad e du intresserad av för jobb då? Finns säkert jobb iaf extra på någon av psykavdelningarna. Där skriker dem efter folk. Jag jobbar ju extra på en av avdelningarna och e väl nästan lovad jobb när jag e klar om 1 ½ år! Men det beror ju på vad man e intresserad av..
    jag har redan sökt på psyk. Det gjorde jag redan i september. Men de vet ju aldrig nått om deras rekryteringsbehov. Men men vi får se,
    För nu har vi ju fått erbjudande om ett halvårs tjänst på kommunen. Men jag vill lixom inte låsa fast mig där nu direkt utan jag vill se vad som erbjuds. Jag ska nog ringa igen på psyk och höra
  • maltazar
    Pumpkin skrev 2007-12-05 22:10:50 följande:
    Ja, det måste ju vara själva huset som säljs? Det är ju vad som står i annonsen iaf.
    okej, ja då är det dom som säljer sitt hus då... skumt.. va ju som sagt nyss dom bygde det :P
Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~