• Felicia6

~*~*~ Skellefteå!~*~*~

Nu är vi inne på nummer 11 av Skellefteåtrådarna!

Välkommen alla nya och gamla till Skelleftetråden.
    Här samlas vi och pratar vidare om allt mellan himmel o jord.

Alla som bor i skeå, har bott i skeå, vill bo i skeå eller på nåt annat sätt gillar/ogillar skeå finns här inne och en del har barn, en del är gravida, en del försöker få barn och en del vill inte ens ha barn. Alla är välkomna!

Presentation av oss i Skeå-tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Fyll gärna på med information om er så vi andra kan lära känna er

Många brukar åka till Knuten och undrar då oxå om öppettider osv.
    Dom hittar ni här:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php

Välkommen in och hoppas ni ska trivas
  • Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~
  • Peda

Angående huset för 13 mille så är det visst en delägare som låtit bygga det och ska sälja det.. antagligen har han inte ens bott där.

• maltazar
    Peda skrev 2007-12-05 23:45:27 följande:
    Angående huset för 13 mille så är det visst en delägare som låtit bygga det och ska sälja det.. antagligen har han inte ens bott där.
    jodå, dom har bott där hela familjen..
  • madigan

Det var ett fint hus invändigt, inte utvändigt.

• Peda

Alltså.. hade jag 13 mille extra så skulle jag mkt väk kunna tänka mej att bo där! Det enda jag inte tycker e speciellt snyggt e det ljusa träet.. men det går ju att måla/betsa.. men pejjar man 13 mille så vill man ju inte börja med att "sabba" Tycker det är för trendig innredning dessutom ..det går som inte ihop med det timrade. Då är ett västerbottenshus betydligt charmigare.. OCH.. rätt mkt billigare.

• Pumpkin

Hade jag 13 miljoner över så skulle jag inte tveka en sekund - men den dagen är rätt långt borta

• turia

Jag skulle inte vilja ha det där huset, tänk bara städa allt.. hua.
    Nej man skulle allt bygga sitt egna hus om man hade 13 mille över o få det som man vill..

• Peda

Hade jag råd med en 13 milles villa så skulle jag typ har råd med städerska!

• Annamus

Jag gillade åxå huset! Stilen är perfekt för mig, men jag ville inte ha det så där stort dock. Vi är ju inte SÅ många liksom. Angående 4 kyl och frys är det väl inget konstigt egentligen va? Min mormor bodde i ett litet älvsbyhus och hade kyl och frys i köket och sen en liten extra kyl och två frysar extra i förrådet... alla bär, allt bröd och allt ren och älgkött tar väl plats förståssens...

• maltazar
    Annamus skrev 2007-12-06 10:25:39 följande:
    Jag gillade åxå huset! Stilen är perfekt för mig, men jag ville inte ha det så där stort dock. Vi är ju inte SÅ många liksom. Angående 4 kyl och frys är det väl inget konstigt egentligen va? Min mormor bodde i ett litet älvsbyhus och hade kyl och frys i köket och sen en liten extra kyl och två frysar extra i förrådet... alla bär, allt bröd och allt ren och älgkött tar väl plats förståssens...
    precis.. min mamma har 2 kylar och 3 frysar :P och de används, trots att de bara är 3 i familjen.
    ja hade jag haft 13 mille hade jag lätt köpt huset. vi är ju inte heller så många, men då får man väl se till att bli det :P
    de som bott där tills nu är bara en familj på 3..
Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~