• Felicia6

~*~*~ Skellefteå!~*~*~

Nu är vi inne på nummer 11 av Skellefteåtrådarna!

Välkommen alla nya och gamla till Skelleftetråden.
    Här samlas vi och pratar vidare om allt mellan himmel o jord.

Alla som bor i skeå, har bott i skeå, vill bo i skeå eller på nåt annat sätt gillar/ogillar skeå finns här inne och en del har barn, en del är gravida, en del försöker få barn och en del vill inte ens ha barn. Alla är välkomna!

Presentation av oss i Skeå-tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Fyll gärna på med information om er så vi andra kan lära känna er

Många brukar åka till Knuten och undrar då oxå om öppettider osv.
    Dom hittar ni här:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php

Välkommen in och hoppas ni ska trivas
  • Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~
  • Bummelumman

bcsvensk och madigan: Har kollat, men hittade inget tyvärr.

I min mage bor en liten bäs och den ska komma ut den 5/2 2008
  • sunnanå

Halloj!

vi har en hjärtlampa som vi inte använder så om du vill så kan jag ta med den till ske-å då jag åker upp ,blir kring jul för vi ska vara på sunnanå då.

du kan ju skriva vad du tror.

så kan vi mötas upp då issåfall men du vill väl ha en tidigare än kring jul.

Men du vet om att den finns ialla fall.

• Bummelumman
    sunnanå skrev 2007-12-02 02:13:43 följande:
    Halloj!vi har en hjärtlampa som vi inte använder så om du vill så kan jag ta med den till ske-å då jag åker upp ,blir kring jul för vi ska vara på sunnanå då.du kan ju skriva vad du tror.så kan vi mötas upp då issåfall men du vill väl ha en tidigare än kring jul.Men du vet om att den finns ialla fall.
    Låter toppen. Bebisen är ju inte beräknad förrän i februari så jag behöver den verkligen inte före jul. Är så skönt om man slipper handla på Tradera och Blocket. Köper den gärna! Vi kan kanske höras av närmare jul då.
  • sunnanå

Ja,det blir jättebra.

när e bebis planerad att se dagens ljus?
    Alina är ju född i feb också.

• Bummelumman
    sunnanå skrev 2007-12-02 19:03:42 följande:
    Ja,det blir jättebra.när e bebis planerad att se dagens ljus?Alina är ju född i feb också.
    Den är beräknad att komma den 5 februari och jag hoppas den inte blir alltför sen... Det är ju skottår.
  • maltazar

bubbelumman: på Tindras födelsedag :)

• Lejko

Pysseltanter!!! Jag har fått en för tidig julklapp. En symaskin. Ny, fungerande, lättanvänd, NY (sa jag det?) och min egna. Lycklig. Ska vi träffas och pyssla någon dag innan jul? Vi kan vara hos mig, här finns plats. Känn om ni orkar/har tid. Vilken dag skulle passa bäst. Barn får följa med så klart! Vi sätter Martin, som nu är pappaledig, på barnpassning hehe.

Nu sova

Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~