• Felicia6

~*~*~ Skellefteå!~*~*~

Nu är vi inne på nummer 11 av Skellefteåtrådarna!

Välkommen alla nya och gamla till Skelleftetråden.
    Här samlas vi och pratar vidare om allt mellan himmel o jord.

Alla som bor i skeå, har bott i skeå, vill bo i skeå eller på nåt annat sätt gillar/ogillar skeå finns här inne och en del har barn, en del är gravida, en del försöker få barn och en del vill inte ens ha barn. Alla är välkomna!

Presentation av oss i Skeå-tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Fyll gärna på med information om er så vi andra kan lära känna er

Många brukar åka till Knuten och undrar då oxå om öppettider osv.
    Dom hittar ni här:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php

Välkommen in och hoppas ni ska trivas
  • Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~
  • Peda

Håller tummarna så hårt jag kan! Hoppas det gått bra!

Ugglans mor skrev 2007-12-03 22:58:31 följande:
    Det vågar jag inte svara på... fråga i morgon efter kl. 9 så vet jag
  • Lejko

Provar med detta datum till pysslet.

Pysselkväll onsdag 12/12 hemma hos Lejko.

Ta med eget fika så bjuder jag på dryck. Hör av er om ni vill veta var jag bor/behöver vägbeskrivning.

Lejko

• Lejko

Gah. Sitter och skriver ansökningsbrev och intresseanmälansbrev. Nu är jag officiellt arbetssökande. Var igår på arbetsförmedlingen och blev lite peppad att börja söka. Lärarjobb försöker jag inte hoppas på utan jag satsar på andra jobb där det inte krävs så mycket utbildning. Det är ingen av er som vet att er arbetsplats behöver nyanställa/vikarier? Well well, det löser sig. Tur jag har en rik sambo hehe...

• Pumpkin

Lejko: Xzakt brukar anställa för jämnan, men det är inget jag rekommenderar

• maltazar

anmäler mig preliminärt.. beror lite på tiden också, för min del kan vi gärna börja 17 så man hinner göra lite innan det är dags att fara hem och lägga Tindra.

Pysselkväll onsdag 12/12 hemma hos Lejko.

Ta med eget fika så bjuder jag på dryck. Hör av er om ni vill veta var jag bor/behöver vägbeskrivning.

Lejko
    maltazar

• Ugglans mor

Nu kan jag äntligen meddela att vi sålt vår lägenhet. I alla fall så är kontraktspapperna skrivna. Så backar köparen nu ur så har vi i alla fall tjänat lite pengar

• maltazar

pissypopi: grattis! :) så nu är det bara att packa ihop och flytta alla möbler också?

• Ugglans mor

maltazar: vi har ju redan packat rätt mycket sedan tidigare men nu ska det flyttas i alla fall

• Annamus

Supergrattis Nina!!!

Om ni undrar varför jag inte är här så ofta så beror det på att jag har en bäbis som inte är direkt sammarbetsvillig, så jag har ibland så lite tid över att jag inte ids gå in här.

Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~