• Felicia6

~*~*~ Skellefteå!~*~*~

Nu är vi inne på nummer 11 av Skellefteåtrådarna!

Välkommen alla nya och gamla till Skelleftetråden.
    Här samlas vi och pratar vidare om allt mellan himmel o jord.

Alla som bor i skeå, har bott i skeå, vill bo i skeå eller på nåt annat sätt gillar/ogillar skeå finns här inne och en del har barn, en del är gravida, en del försöker få barn och en del vill inte ens ha barn. Alla är välkomna!

Presentation av oss i Skeå-tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Fyll gärna på med information om er så vi andra kan lära känna er

Många brukar åka till Knuten och undrar då oxå om öppettider osv.
    Dom hittar ni här:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php

Välkommen in och hoppas ni ska trivas
  • Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~
  • skrutteluttan74
    Felicia6 skrev 2007-11-29 22:18:48 följande:
    Hej då alla Nu går jag o packar och sen får jag försöka sova så jag orkar med alla resor i morrn, Hoppas ni har det bra nu alla! Kram
    HA det så jätte kul,hoppas illamåendet har släppt dej nu
  • Ugglans mor

hej hej allihop!
    Lite update om oss...

I morgon får vi vårt hus! Var på banken igår och gjorde de sista papperna klara. Och månadskostnaden blir LÄGRE än jag trodde trots att det är mycket högre lån än beräknat eftersom vi inte sålt lägenheten riktigt än.

Ang. lägenheten så har vi förhoppningsvis en säljare. Det är ett par som vill köpa den men som inte pratat med banken så nu håller vi tummarna för att det går bra för dem på banken!

• Mammasknodd

Pissypop: Men det var trevligt att höra Ska hålla tummarna för er att ni får sälja lägenheten nu också!!!

~My mind not only wonders, somtimes it leaves completely~
  • skrutteluttan74
    Ugglans mor skrev 2007-11-29 23:00:33 följande:
    hej hej allihop!Lite update om oss...I morgon får vi vårt hus! Var på banken igår och gjorde de sista papperna klara. Och månadskostnaden blir LÄGRE än jag trodde trots att det är mycket högre lån än beräknat eftersom vi inte sålt lägenheten riktigt än.Ang. lägenheten så har vi förhoppningsvis en säljare. Det är ett par som vill köpa den men som inte pratat med banken så nu håller vi tummarna för att det går bra för dem på banken!
    Kul...Flyttar ni även fast ni inte sålt lägenheten eller ??
  • Ugglans mor

Bcsvensk:

Det beror ju som på. Vi flyttar alla grejer ur skåpar och förråd och så. Men möblerna får stå kvar till vi har skrivit papperna på lägenheten, vi vill inte visa en tom lägenhet

• skrutteluttan74
    Ugglans mor skrev 2007-11-29 23:16:09 följande:
    Bcsvensk:Det beror ju som på. Vi flyttar alla grejer ur skåpar och förråd och så. Men möblerna får stå kvar till vi har skrivit papperna på lägenheten, vi vill inte visa en tom lägenhet
    Nä,det var det jag tänkte på ...då kan oftast inte folk tänka sej hur de ska se ut...
    Ni har inga möbler "typ" som ni inte ska ha kvar eller så ...??Tnkte då kunde ju sånna möbler stå,så får ni börjar fixa iordning i huset...
    JAg gillade klädkammaren i ert hus...visst var det ni som hade "dressinroom" ??Eller minns jag helt galet...hmm...*funderar*
  • Peda

avskyvärda tid! Från att ha kunnat sova från 00-14.00 till att kunna sova knappt 3 timmar. FYY tusan!! urk urk urk!! Vill så att detta ska vara över nu.

• Ugglans mor

bcsvensk: jo det står då att vi har ett dressingroom. Men inte för att jag ser nån skillnad motför den klädkammare som vi har idag.

Å nej vi har inga möbler att ta till huset. Vi ska ju köpa lite nya, men inte förrän lgh är såld. Men men det löser sig nog

• hally

Felicia6: Trevlig resa!! Hoppas allt går bra! Känner ett gäng till som förmodligen åker med samma plan till Thailand

Peda: Är det du som inte kan sova eller? Hänger inte riktigt med...

pissypopi: Grattis! Va kul att ni får huset nu Själv är det overkligt långt borta innan vi får tillträde...

Jag är så nervös! Tänk om vi inte får vår br såld nu då =/ Verkar ju ha blivit totalvändning på alla husförsäljningar och går trögt som tusan

• Peda

hally...precis..jag kan inte sova ingen hatar o va gravid som jag!!!

Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~