• Felicia6

~*~*~ Skellefteå!~*~*~

Nu är vi inne på nummer 11 av Skellefteåtrådarna!

Välkommen alla nya och gamla till Skelleftetråden.
    Här samlas vi och pratar vidare om allt mellan himmel o jord.

Alla som bor i skeå, har bott i skeå, vill bo i skeå eller på nåt annat sätt gillar/ogillar skeå finns här inne och en del har barn, en del är gravida, en del försöker få barn och en del vill inte ens ha barn. Alla är välkomna!

Presentation av oss i Skeå-tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Fyll gärna på med information om er så vi andra kan lära känna er

Många brukar åka till Knuten och undrar då oxå om öppettider osv.
    Dom hittar ni här:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php

Välkommen in och hoppas ni ska trivas
  • Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~
  • hally

Peda: Ajdå...va jobbigt för dej! Mår du illa eller kan du bara inte sova? Hoppas det blir bättre snart!
    När jag hade det som jobbigast under graviditeten tänkte jag på hur det skulle komma att vara samma tid om ett år, eller om ett halvår, bara den enkla positiva tanken gjorde det genast mer uthärdligt Men å andra sidan hade jag inga större problem med att sova annat än att det var otympligt att vända sej i sängen.
    Jättejobbigt att inte få sova...krya på dej eller vad man ska säga!

• Peda

hally: hehe.. ehh.. Men hade samma med första emot slut veckorna. För rastlös för att ha ro att sova.. för klumpig för att kunna ligga bekvämt.. listan kan göras lång. men bara 7-8 vecor kvar.

• Peda

Grattis grattis Så roligt. .
    Se till o städa fort u så vi kan han den där pysselkvällen hos dej

Ugglans mor skrev 2007-11-30 18:51:23 följande:
    Nu är nycklarna i VÅR hand!Dock så ligger ju alla lånen på banken oxå.. Men men
  • maltazar

grattis pissypoi! hoppas ni får sålt lgh nu då :)

åhh, imorn bär det av till Ikea! :D Ska jobba i Luleå imorn kväll, så då tycke jag det var lika bra att fara till Happis innan.. halva resan betald ju :)

• Ugglans mor

Peda: så fort vi bara sålt lägenheten så vi kan flytta våra möbler.

Så snälla NÅN säg att ni känner nån som vill köpa den?

• Bummelumman

Jag försöker annonsera igen. Någon som har den röda hjärtlampan från IKEA som vill sälja den? Den skulle passa så bra ovanför spjälsägen i bebisens rum.

I min mage bor en liten bäs och den ska komma ut den 5/2 2008
  • maltazar

Bubbelumman: är risk att det där försvinner... man får tydligen inte annonsera här. nån var och raderade mitt inlägg om vagnen och så fick jag en tillsägelse i mail om det.

• Bummelumman
    maltazar skrev 2007-11-30 19:59:52 följande:
    Bubbelumman: är risk att det där försvinner... man får tydligen inte annonsera här. nån var och raderade mitt inlägg om vagnen och så fick jag en tillsägelse i mail om det.
    Fast mitt förra fick vara kvar... Hoppas att det får vara kvar. Vill verkligen hitta en sån lampa... Ledsen
    I min mage bor en liten bäs och den ska komma ut den 5/2 2008
  • Ugglans mor

Jag vet fan inte vad jag ska göra...
    Nu har vår starkaste kanditat för att köpa lägenheten backat ur. Å jag fattar inte varför ingen köper den. Det är ju en fin lägenhet till ett jävligt bra pris.

Jag tror snart jag drar en Coopkasse över huvudet och bosätter mig där

Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~