• Felicia6

~*~*~ Skellefteå!~*~*~

Nu är vi inne på nummer 11 av Skellefteåtrådarna!

Välkommen alla nya och gamla till Skelleftetråden.
    Här samlas vi och pratar vidare om allt mellan himmel o jord.

Alla som bor i skeå, har bott i skeå, vill bo i skeå eller på nåt annat sätt gillar/ogillar skeå finns här inne och en del har barn, en del är gravida, en del försöker få barn och en del vill inte ens ha barn. Alla är välkomna!

Presentation av oss i Skeå-tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Fyll gärna på med information om er så vi andra kan lära känna er

Många brukar åka till Knuten och undrar då oxå om öppettider osv.
    Dom hittar ni här:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php

Välkommen in och hoppas ni ska trivas
  • Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~
  • skrutteluttan74
    maltazar skrev 2007-11-29 20:59:01 följande:
    så, nu har jag en bild i galleriet!är en brio sitty -06, sparsamt använd då Tindra oftast går.bältet (syns lite dåligt nu) är 3punkts.
    Ok...har kollar den..det var en snygg färg..Min jänta åkte heller aldrig vagn,då hon var bäbbe så fick jag hålla i henne och maken dra vagnen och vägrade ligga i vagnen, hon var för nyfiken...så då hon kunde sitta gick de lite bättre

Men min svägerska är ute efter en sittis med sufletts...så vet ni ngn som har en sån så kan ni säga till...
  • maltazar
    skrutteluttan74 skrev 2007-11-29 21:48:21 följande:
    Ok...har kollar den..det var en snygg färg..Min jänta åkte heller aldrig vagn,då hon var bäbbe så fick jag hålla i henne och maken dra vagnen och vägrade ligga i vagnen, hon var för nyfiken...så då hon kunde sitta gick de lite bättre Men min svägerska är ute efter en sittis med sufletts...så vet ni ngn som har en sån så kan ni säga till...
    okej.. fanns ju ingen bra till denna, så vi köpte aldrig nån.. (finns bara i svart)
  • madigan
    Peda skrev 2007-11-29 17:24:50 följande:
    madigan: men om han inte vill ha nån så kan man ju inte tvinga honom?? O han e ju inte ens tonnåring.
    Men ska man behöva oroa sig för var han är hela tiden?! Tycker inte jag.
  • skrutteluttan74
    maltazar skrev 2007-11-29 21:52:21 följande:
    okej.. fanns ju ingen bra till denna, så vi köpte aldrig nån.. (finns bara i svart)
    ok...nä,de hade nog inte passat..de va lite dåligt,dom borde ialla fall ha ngn i varje färg kan man tycka
  • madigan
    hally skrev 2007-11-29 17:27:00 följande:
    Felicia6: Försök att inte oroa dej! Tänk på allt kul och allt skönt ni kommer ha istället Kläder gör väl inte så mycket om ni inte får med allt, det är väl billigt att köpa där? Det kommer gå så bra, lycka till och ha en skön resa! bcsvensk: Jag vet inte vilket hus du menar, men det vi köpt måste man åka in en bit antingen vid macken eller nästa korsning. Det är några hus mellan till ICA Bor du där?madigan: Vill han inte ha mobilen eller glömmer han den? Jag har aldrig träffat en 12-åring inte VILL ha en mobil Han slipper ju strålningen iallafall!
    Jag vet inte, han vill inte ha med den.
  • madigan
    maltazar skrev 2007-11-29 21:52:21 följande:
    Den var fin, men vi behöver ingen. Vi hade en sulky och den dumpa vi i Luleå
  • madigan

Nån som vet var man får tag i en sån där rulle som man har på skrivbord med register som man kan skriva telefonnummer?

( Jag kanske är för omodern )

• Felicia6

Hej då alla Nu går jag o packar och sen får jag försöka sova så jag orkar med alla resor i morrn, Hoppas ni har det bra nu alla! Kram

På fredag åker vi till thailand :)
  • Mammasknodd

Felicia 6: Lycka till nu och ha en riktigt underbar resa!! Ser fram emot resedagboken

~My mind not only wonders, somtimes it leaves completely~
Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~