• Felicia6

~*~*~ Skellefteå!~*~*~

Nu är vi inne på nummer 11 av Skellefteåtrådarna!

Välkommen alla nya och gamla till Skelleftetråden.
    Här samlas vi och pratar vidare om allt mellan himmel o jord.

Alla som bor i skeå, har bott i skeå, vill bo i skeå eller på nåt annat sätt gillar/ogillar skeå finns här inne och en del har barn, en del är gravida, en del försöker få barn och en del vill inte ens ha barn. Alla är välkomna!

Presentation av oss i Skeå-tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Fyll gärna på med information om er så vi andra kan lära känna er

Många brukar åka till Knuten och undrar då oxå om öppettider osv.
    Dom hittar ni här:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php

Välkommen in och hoppas ni ska trivas
  • Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~
  • maltazar

håller med de andra, onödigt.
    man kan ju ställa sig frågan om man skulle ge sin son/dotter (om man redan har någon) en cider att drick själv? förmodligen svarar de flesta Nej. varför då ge ett ännu mindre barn (i magen) det? bäbisen får i sig precis lika mkt alkohol som mamman...

• madigan

Jag ska inte dricka, har jag inte gjort med dom andra 3.
    Bara undrar!

• maddeofreddes

God morgon tjejer !! Ursäkta den tidiga timmen.. Jag har lite bekymmer.. Jag vill ha middagstips.. Är less på allt.. Köttfärs, korv, gröt, kyckling..osv.. Ingen som har några goda matidéer ??
    Hoppas att ni får en bra dag.. Jag ska i väg o jobba strax !!

• artch

Sambalkotletter är snabbt och gott. Grädde, creme fraiche, soja och sambal efter smak.

maddeofreddes skrev 2007-12-07 05:59:29 följande:
    God morgon tjejer !! Ursäkta den tidiga timmen.. Jag har lite bekymmer.. Jag vill ha middagstips.. Är less på allt.. Köttfärs, korv, gröt, kyckling..osv.. Ingen som har några goda matidéer ?? Hoppas att ni får en bra dag.. Jag ska i väg o jobba strax !!
  • Peda

Lite lyxigare fredags mat är ju fläskfile med pressad potatis,sås och grönsaker. Men idag ska vi faktiskt göra hemma gjorda hammisar... ja.. köttet lär vi köpa klart Men det äter man inte så ofta.. inte i iaf.. en rätt som man blömmer bort lätt. Och även gröt nu i juletid är ju så gott! Mannagrynsgröt är min favorit... har man tillgång till finland/haparanda kan man köpa choklad mannagryndgröt. gott som godis Ja sen finns ju den traditionella taccon också.

God morgon tjejer !! Ursäkta den tidiga timmen.. Jag har lite bekymmer.. Jag vill ha middagstips.. Är less på allt.. Köttfärs, korv, gröt, kyckling..osv.. Ingen som har några goda matidéer ?? Hoppas att ni får en bra dag.. Jag ska i väg o jobba strax !!
  • Sarah81

har ett supersmarrigt recept på kycklingtaco i min blogg*mums*

A lifelived in fear is a life half lived
  • Jojjo84

Idag ska jag äta middag själv igen..sambon har jobbat em hela veckan och idag äter han julbord med jobbet! Vill oxå!
    hade suttit fint med ett mumsigt middagstips, men jag får väl fixa en romantisk enmansmiddag ikväll :P

• madigan
    Förstår att du är less på den maten de är vi med..ja kyckling de går inte äta... de äter vi aldrig hemma.
  • turia

guud jag älskar kyckling.. som man marinerar först i santa maria..grillolja eller kaj P. (vitlök)

sen till en kvibille gräddädelsås med cremefraische o grönsaksbuljong.
    Stek potatis man köper i glasburk..
    Yummy

Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~