• Felicia6

~*~*~ Skellefteå!~*~*~

Nu är vi inne på nummer 11 av Skellefteåtrådarna!

Välkommen alla nya och gamla till Skelleftetråden.
    Här samlas vi och pratar vidare om allt mellan himmel o jord.

Alla som bor i skeå, har bott i skeå, vill bo i skeå eller på nåt annat sätt gillar/ogillar skeå finns här inne och en del har barn, en del är gravida, en del försöker få barn och en del vill inte ens ha barn. Alla är välkomna!

Presentation av oss i Skeå-tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Fyll gärna på med information om er så vi andra kan lära känna er

Många brukar åka till Knuten och undrar då oxå om öppettider osv.
    Dom hittar ni här:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php

Välkommen in och hoppas ni ska trivas
  • Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~
  • lilun

Tänkte jag skulle anmäla mig, har en del pyssel här hemma som jag skulle behöva bli klar med. Hoppas att det går bra att lilleman följer med för Marcus jobbar kväll?

............................................................

Pysselkväll onsdag 12/12 hemma hos Lejko från 17.00 och framåt.
    Dyk upp när det passar er.

Ta med eget fika så bjuder jag på dryck. Hör av er om ni vill veta var jag bor/behöver vägbeskrivning.

Lejko
    maltazar
    mountainmamma
    lilun

• Lejko

Lilun: så skoj att ni kommer. Det var så länge sedan vi sågs. På Lovisas kalas och det var ju evigheter sedan. Då får du berätta om lägenheten. ses...

• Lejko

Bummelumman: Vi har en gammal säng hemma hos mina föräldrar som står uppställd i mitt gamla flickrum där vi bor när vi är där. Jag tycker det är skönt att allt nödvändigt finns där så jag slipper dra med det varje gång jag far dit. Sängkläder, skötgrejer mm. Det blir rätt fullt i bilen ändå med allt man behöver till bebis.

• Peda

om man har ett järnvärde på 87.. asså.. hur långt kan det bli innan det är seriöst farligt??

• turia

beror på peda- en del klarar det bra. men huvudvärken brukar komma som ett brev på posten.
    Men de bruka väl säga att under 100 så behöver man tillskott..
    o tar man inte åt sig järnet så kan man behöva injectioner men det beror ju förståss hur man mår

• Peda

turia: ja huvudvärk har jag haft... men fick två järn fusioner och den släppte omedelbart... men har inte tagit fler.. men måste nog börja ta dem igen.. varför hjälper järntabletter så dåligt?? :-S Tar ju två per dag. har tarmarna error eller tar bebisen rent nästn allt? Det sjuka e att jag mår ju bra! Psukigt pigg och glad.. men.. hehe.. okej.. jag sover mkt. och ligger till sängs hela dagarna.. men jag är så van det jag iof kanske jag inte har uppfattning om hur dåligt kroppen egentligen mår.. okej.. jag blir ju trött av att gå til brevlådan.. och stå och duscha 10 minuter.. men det e normalt .. för mej..

• turia

men så ska man ju inte behöva ha det heller.. vad säger bm? var det samma med sander?

• maltazar

Peda: pröva blutsaft kanske? inte lika elakt mot magen som tabletter...
    men 87 är ju ruskigt lågt!

• Peda

bm sa att blutsaft gör varken från eller till. var lågt ett tag med sander. men inte såhär långt.. då hade jag 112 iaf. bah..

• bendito

Halloj på er!

Nu har jag spårat igenom alla era gammla trådar för att hitta hit.
    Om ca 1 månad blir vi skelleftebor och vill gärna träffa/ prata med andra som bor i skellefteå. Jag ska läsa till socionom så sambon ska vara pappaledig med tjejerna.

Nån annan här som ska läsa samma som jag?

Vill gärna ha tips på boende om nån vet av nått?

Lite smått kris

Svara gärna i min blogg (annaslya.blogg.se)eller här så klart. Ska läsa så ofta jag hinner

Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~