• Felicia6

~*~*~ Skellefteå!~*~*~

Nu är vi inne på nummer 11 av Skellefteåtrådarna!

Välkommen alla nya och gamla till Skelleftetråden.
    Här samlas vi och pratar vidare om allt mellan himmel o jord.

Alla som bor i skeå, har bott i skeå, vill bo i skeå eller på nåt annat sätt gillar/ogillar skeå finns här inne och en del har barn, en del är gravida, en del försöker få barn och en del vill inte ens ha barn. Alla är välkomna!

Presentation av oss i Skeå-tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Fyll gärna på med information om er så vi andra kan lära känna er

Många brukar åka till Knuten och undrar då oxå om öppettider osv.
    Dom hittar ni här:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php

Välkommen in och hoppas ni ska trivas
  • Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~
  • Bummelumman

Lejko: Jo jag hade tänkt lämna allt hos mamma och pappa. Tyvärr finns inte min gamla spjälsäng kvar eftersom jag har fyra yngre kusiner som nött upp den! Ledsen Vill verkligen inte behöva släpa med mer än nödvändigt eftersom vi har två katter som ska rymmas i röran någonstans. Ska bli spännande första gången...

I min mage bor en liten bäs och den ska komma ut den 5/2 2008
  • GravidAnna

Peda!!¨

För mig har blutsaft effekt, men kanske inte lika bra som tabletter, men man får ju inte samma biverkningar som tabletter. Barmorskan får inte rekomendera blutsaft eftersom det inte är ett läkemedel utan bara ett naturläkemedel.

• bendito

Har ni nått område ni skulle rekomendera/inte rekomendera att söka boende på?

Ang blautsaft så tror jag också det har effekt, själv har jag knaprat tabletter för jag mådde urk av smaken

• kobra

bendito, ska ni köpa eller försöka hyra?

• kobra

är väl så svårt att få tag hyres så enda alternativet är ju köpa oftast men om jag skulle rekommendera områden så vore det faktiskt södra anderstorp, bladgatan, kvistgatan, har bott i området och det är bara så perfekt, nära allt, barnvänligt och relativt billiga i inköp om du har tur
    sen finns ju sunnanå..nyckelgatan som ochså är okej

• maltazar

bendito: välkommen hit :) har faktiskt inga direkta tips, tycker alla ställen i stan är helt okej... men vill man bo lite billigare, men ändå relativt centralt så är väl atorp och sjungande att rekommendera, både hyres och köpes...

• bendito

Kobra: Du är en klippa. Blir så glad över alla tips! Vet du vilken förening man ska kontakta för anderstorp?

Ligger sunnanå långt bort. Sorry om du tycker det är knäppa frågor men jag/vi är helt lost

• bendito

maltazar: Tack så mkt. Känns så kul att bli Skelleftebo Sjungade dalen? Vet du av nån hyresgästförening?

Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~