• Felicia6

~*~*~ Skellefteå!~*~*~

Nu är vi inne på nummer 11 av Skellefteåtrådarna!

Välkommen alla nya och gamla till Skelleftetråden.
    Här samlas vi och pratar vidare om allt mellan himmel o jord.

Alla som bor i skeå, har bott i skeå, vill bo i skeå eller på nåt annat sätt gillar/ogillar skeå finns här inne och en del har barn, en del är gravida, en del försöker få barn och en del vill inte ens ha barn. Alla är välkomna!

Presentation av oss i Skeå-tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Fyll gärna på med information om er så vi andra kan lära känna er

Många brukar åka till Knuten och undrar då oxå om öppettider osv.
    Dom hittar ni här:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php

Välkommen in och hoppas ni ska trivas
  • Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~
  • Peda

*biter mej i tungan o tar ett djupt andetag* Om du inte orkar ta att folk säger emot dej så säg inte nåt alls. För jag kommer säger vad jag tycker. Du sitter ju och påstår att vi i norrand är så dumma i huvudet.. och du gör det igen!
    Hur kan du kalla det att bli utstött för att du blir motargumenterad? Du kan ju knappast påstå att du på fullaste allvar tror att generellt så far alla djur illa?? Förmodligen finns det sånna som inte kan följ reglerna.. nivt att tro nåt annat.

madigan skrev 2007-12-09 14:51:16 följande:
    Han är inte härifrån så såna vänner har han INTE. Han jobbar i SKOGEN.Tycker inte du har rätt att påstå att jag har livlig fantasi, du vet inget om mig. Kommer inte att få veta nåt heller.......Här blir man helt utstött för att man har sett hur kor har det på landet.
  • kobra

alla kor jag sett har då haft det väldigt fint, har aldrig sett kor som sitter fast i skiten.. och kor kan gå ute året runt, köttdjur då, inte mjölkkor

• Bummelumman

Tack Lejko, Caakam och Maltazar! Är verkligen i valet och kvalet om det är bättre att köpa en beg spjälsäng istället. Vi måste ha en säng till mina föräldrar när vi åker dit och hälsar på vilket vi gör ganska ofta. Skulle vara ganska smidigt och sen tar ju en resesäng ingen plats nästan.

I min mage bor en liten bäs och den ska komma ut den 5/2 2008
  • turia

madigan.-- trodde han jobbat/jobbade med djur o därför som han visste hur det låg till.
    Min karl som jobbat som avbytare o gått lantbruksskola kan intyga att kossor har det finemangs

• Jessica1982

Jag kan oxå intyga om de..

turia skrev 2007-12-09 18:13:54 följande:
    madigan.-- trodde han jobbat/jobbade med djur o därför som han visste hur det låg till.Min karl som jobbat som avbytare o gått lantbruksskola kan intyga att kossor har det finemangs
  • maltazar

madigan: men varifrån har din man fått de informationen då? bara för att han säger något betyder inte det att det är sanning. för att han inte är härifrån, skulle det innebära att han vet allt om kor?

• artch

Är det inte dags att lägga ner diskussionen om kor och kycklingar? Det håller på att gå överstyr. Det börjar hamna på personnivå och så ska det inte vara här!

• Peda

Hur hamnar det på person nivå? Varsågod och anmäl de inläggen isf för sånt ska inte förekomma på fl. =)

artch skrev 2007-12-10 06:56:08 följande:
    Är det inte dags att lägga ner diskussionen om kor och kycklingar? Det håller på att gå överstyr. Det börjar hamna på personnivå och så ska det inte vara här!
Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~