• Felicia6

~*~*~ Skellefteå!~*~*~

Nu är vi inne på nummer 11 av Skellefteåtrådarna!

Välkommen alla nya och gamla till Skelleftetråden.
    Här samlas vi och pratar vidare om allt mellan himmel o jord.

Alla som bor i skeå, har bott i skeå, vill bo i skeå eller på nåt annat sätt gillar/ogillar skeå finns här inne och en del har barn, en del är gravida, en del försöker få barn och en del vill inte ens ha barn. Alla är välkomna!

Presentation av oss i Skeå-tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Fyll gärna på med information om er så vi andra kan lära känna er

Många brukar åka till Knuten och undrar då oxå om öppettider osv.
    Dom hittar ni här:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php

Välkommen in och hoppas ni ska trivas
  • Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~
  • Annamus

bendito: Jo jag vet en som bor där men känner henne inte så att säga. Hon hade sin son hos samma dagmamma som oss i Kåge. Hon pratade bara mycket gott om Ersmark så vi var nära flytta dit. Vi letar ju nu igen efter nytt boende (större) och då för framtiden, och då kan definitivt både Ersmak och Kåge komma på fråga. Vi har vart och kikat många gånger i Ersmark och det är jättemysigt. Som jag förstår det är Kåge närmaste matvarubutik och bensinmack, och det är cykelavstånd dit, med en fin cykelväg hela vägen. Det finns en fin möbelaffär där jag köpte min soffa i och så hör jag mycket gott om skolan.

• Peda

Visst e det en smaksak? Victoria och CK har god mat.. och sen funkar ju frasses och krysset också.. max om det ligger närmast Men bara skönt mackedonken ska stänga.. det är ju inte ens mat. (mc donalds)

kobra skrev 2007-12-12 14:21:00 följande:
    men all mat kan väl inte vara vidrig
  • Peda

Halleluja! *skrattar gott*

kobra skrev 2007-12-12 14:24:27 följande:
    jo mc donalds håller jag me om
  • Annamus

Men Peda, MIN macka var ju jättegod. Men jag ska aldrig äta där mer ändå för jag gjorde bort mig/oss så mycket juh! hahaha!

• Peda

annamus: haha.. nej. gjorde du väl inte! *hoho* men du var söt för du rodnade massa iaf* Nej.. men din gick o äta.. var inte god sa jag

• bendito

annamus: JA men det känns ju bra. Ska nog åka dir och titta nästa vecka, eller skicka ett kompis par som bor i Skellefteå Skulle vara så skönt om det löste sig snabbt när man har 2 barn också

• bendito

Peda: Ja då får jag väl hoppas att hon loggar in snart och läser så jag kan överrösa henne med frågor

• Peda

bendito: jo.. men jag e lite tankspridd o är inte säker att det var just ersmark hon bodde i

• bendito

Peda: Men hoppas kan jag ju alltid göra

Annars vet nån vilka som har lägenheter i Ursviken och Sunnanå, förutom Skebo?

Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~