• Felicia6

~*~*~ Skellefteå!~*~*~

Nu är vi inne på nummer 11 av Skellefteåtrådarna!

Välkommen alla nya och gamla till Skelleftetråden.
    Här samlas vi och pratar vidare om allt mellan himmel o jord.

Alla som bor i skeå, har bott i skeå, vill bo i skeå eller på nåt annat sätt gillar/ogillar skeå finns här inne och en del har barn, en del är gravida, en del försöker få barn och en del vill inte ens ha barn. Alla är välkomna!

Presentation av oss i Skeå-tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Fyll gärna på med information om er så vi andra kan lära känna er

Många brukar åka till Knuten och undrar då oxå om öppettider osv.
    Dom hittar ni här:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php

Välkommen in och hoppas ni ska trivas
  • Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~
  • kobra

men det roliga på a-torp är ju att ryktena begränsas till olika gator

• Annamus

Jasså? Vilka gator är det som har dåligt rykte då?

• Annamus

Jag har förresten satt upp några nya bilder på Anja här på FL, men tänker även försöka hålla liv i en liten bilddagbok på adressen: ylvali.bilddagboken.se/ Jag säljer ingenting där, OBS! Så anmäl mig inte du elaka ogina människa som anmäler alla mina förflugna inlägg! Men nu får jättegärna kika in där och här och ge kommentarer,a lla vill höra hur bra bilder dom tagit och hur FANTASTISKT söta barn dom har! Hehe!

• kobra

ja skiftes är då en gata som det inte strålat om de senaste åren, har själv bott där i början på 90 till 98 och i början var det ok men sen så dalade det ganska raskt ner..

• hally

Nu vill inte jag skrämma någon, men ofta är det ju i hyres (det stora bolaget)-områdena i stan som det ibland blir lite stökigt och dåliga rykten...pga att nästan vem som helst kan hyra bostad där. Får jag en massa arga påhopp nu?

Vi bor på södra A-torp, vilket omfattar Blad- och Kvistgatan(bostadsrätter)...kanske Trädgränd (blandat br och hyres) också? Vi har bott på alla 3 gatorna och alla var bra, men det är klart att det blir en annan känsla i bostadsrättområdena än hyres. Blad och Kvist är jättebra, bor mest äldre och barnfamiljer.

Ska nu flytta till hus i Kåge. Där finns ju också hyresrätter och bostadsrätter =) Ersmark och Kåge sitter ju i princip ihop. Har släkt som bott i Ersmark och Kusmark och där är jättefint också!
    Det är mest beroende på trafiken i stan hur lång tid det tar att köra till Kåge. Har kört på 5 min från Solbacken (norr).
    Körde på 10 min när det var lite trafik och grönt genom hela stan från A-torp (söder).

• kobra

ja eftersom jag bott typ 17 år allt som allt på a-torp så har man ju lärt sig vart de fula gubbarna står
    Kvistgatan och bladgatan är mina favvogator iallfall.

• bendito

Åhh vad ul, jag har också hört att södra a-torp är bäst Och jag bor drygt 20 mil från er Rena djungeltelegrafen

• bendito

kul ska det naturligtvis stå

Ja hur är det här med att marknadsföra att man säljer nått? Förbjudet i trådar men sen då? MAn får inte länka till andra sidor där man skriver vad man säljer? Alltså utanför fl-forumet?

Fattar grejen men ändå inte

Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~