• Felicia6

~*~*~ Skellefteå!~*~*~

Nu är vi inne på nummer 11 av Skellefteåtrådarna!

Välkommen alla nya och gamla till Skelleftetråden.
    Här samlas vi och pratar vidare om allt mellan himmel o jord.

Alla som bor i skeå, har bott i skeå, vill bo i skeå eller på nåt annat sätt gillar/ogillar skeå finns här inne och en del har barn, en del är gravida, en del försöker få barn och en del vill inte ens ha barn. Alla är välkomna!

Presentation av oss i Skeå-tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Fyll gärna på med information om er så vi andra kan lära känna er

Många brukar åka till Knuten och undrar då oxå om öppettider osv.
    Dom hittar ni här:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php

Välkommen in och hoppas ni ska trivas
  • Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~
  • maltazar
    bendito skrev 2007-12-12 13:22:44 följande:
    Sarah 81: Tack snälla, ja du är nog tydlig, jag som är slow Nån som har erfarenhet av ersmark? Ser att det tar ju sin tid med buss trots att det ska vara 1,5 mil bort bara. Vet inte om jag vågar mig på att köra bil i sttooooor staaaaan
    det är en liten underdrift... kåge är exakt 1,5 mil från stan.. ersmark är bortanför kåge, så något längre.. och lite knöligare väg från e4 till ersmark. med bil tar det väl 15-20 min max, kanske 30 min med buss?
    och ja, ska du till skeria måste du nog byta inne i stan och ta lokalbuss till skeria, men går nog inte så många sånna heller...
  • bendito

maltazar: Nej jag fick ju veta att det går nog sbannare att gå från stan till skeria typ 10-15 min än att invänta lokalbuss. Men det är ju ingen match Rinde din föering men inget napp tyvärr. Ser att en man har ute en trea i ditt område. Undra om den är fräsch? 30 000kr

• maltazar

bendito: okej, nä det är ju ingen lång bit att gå ändå :)
    okej, tror den är i huset bakom mitt :P alla är ju rätt fräscha här ändå, ca 30 år gamla hus bara.. och nybytt alla dörrar inne tror jag (om det inte var bara här).
    inte helt otroligt att det går pruta på den heller.. :)

• maltazar

Lejko: vet inte om vi kan komma heller! :(
    ska jobba över middagen vart det nu... så jobbar mest troligt till 19.. men kan jag gå tidigare så kan vi dyka förbi en sväng iaf!

• bendito

maltazar: Är området lugnt? Vet ju att man ej ska tro på allt man hör men anderstorp har ju värsting rykte

• turia

ja a torp har värsting rykte.. men det brukar komma från tungor som inte bor/bott där.
    Jag gillade a torp skarpt!!
    Odågor finns i varje område..

• turia

undra hur lång tid ett område kan ha kvar en "stämpel" ?

• bendito

JA det kan man ju undra, sånt är nog svårt att tvätta bort.
    Men som du sa odågor finns ju överallt

• Lejko

maltazar: det är lugnt. Jag ska i alla fall pyssla och om jag får kompis blir jag glad men får jag ingen så överlever jag. Vi får ses fler gånger...

Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~