• Felicia6

~*~*~ Skellefteå!~*~*~

Nu är vi inne på nummer 11 av Skellefteåtrådarna!

Välkommen alla nya och gamla till Skelleftetråden.
    Här samlas vi och pratar vidare om allt mellan himmel o jord.

Alla som bor i skeå, har bott i skeå, vill bo i skeå eller på nåt annat sätt gillar/ogillar skeå finns här inne och en del har barn, en del är gravida, en del försöker få barn och en del vill inte ens ha barn. Alla är välkomna!

Presentation av oss i Skeå-tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Fyll gärna på med information om er så vi andra kan lära känna er

Många brukar åka till Knuten och undrar då oxå om öppettider osv.
    Dom hittar ni här:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php

Välkommen in och hoppas ni ska trivas
  • Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~
  • bendito

ja herrgud och jag som trodde boendet var värsta huvudbryet. Men jag har ju insett att jag kan ju ingenting om att läsa på universitet. Kommer känna mig som en idiot, eller just nu gör jag det redan Gahhhh!!

• maltazar

vad behöver man kunna om det då?
    finns väl inget direkt att kunna innan man börjar..
    och frågar du mig nu, som läst 1,5 år på universitet så kan jag ändå inte säga att jag vet något speciellt om det :P

• bendito

nej men jag är väl bara nipprig. Inte visste jag att man ska söka kurser varje tremin. Tog för givet att hade man blviit antagen till ett programm så körde man bara på Måste fixa csn imorogn också!!

• maltazar

det där är lite olika faktiskt.. iom att jag går ett redan utstakat program så behöver jag inte söka kurser varje termin, bara tacka ja till dem.. :) finns liksom inga andra att välja på för oss.
    vet inte om detta är enda som är så, eller om det kan vara på något annat program med.

vad ska du plugga?

• bendito

socionom, man kan ju hoppas att vi också slipper det

• Annamus

Peda: Mjoh, jägarna utspelar sig i nån by som inte finns, men är inspelad i Älvsbyn faktiskt. De bitarna inne i byn åtminstone. Sen har det ju på grund av detta dykt upp en tävling som heter Älvsby-mannen, och efter det en BUTIK som heter lika... hahaha. Åtminstone finns det ingen tävling med halvnakna karlar som heter Anderstorps-mannen ännu vad jag vet. Hahaha.

• bendito

men nu vill jag höra om alla fabulösa butiker ni har i skellefteå? Finns make up store? Pop?

Nån favvo butik?

• lilun

wiieee...vi har snart köpt en bostadsrätt, bara oskvrivit papprerna. Längtar tills vi flyttar!

• maltazar

bendito: ja make up store finns :P alla stora kejdor finns, men ingen ren barnklädesaffär längre.

• bendito

Trist att det inte finns nån ren barnklädesbutik. Inte ens nån mindre, alltså nån egenföretagare?

Barnkläder är min passion!

Lilun: Så kul, vart har ni köpt?

Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~