• Felicia6

~*~*~ Skellefteå!~*~*~

Nu är vi inne på nummer 11 av Skellefteåtrådarna!

Välkommen alla nya och gamla till Skelleftetråden.
    Här samlas vi och pratar vidare om allt mellan himmel o jord.

Alla som bor i skeå, har bott i skeå, vill bo i skeå eller på nåt annat sätt gillar/ogillar skeå finns här inne och en del har barn, en del är gravida, en del försöker få barn och en del vill inte ens ha barn. Alla är välkomna!

Presentation av oss i Skeå-tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Fyll gärna på med information om er så vi andra kan lära känna er

Många brukar åka till Knuten och undrar då oxå om öppettider osv.
    Dom hittar ni här:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php

Välkommen in och hoppas ni ska trivas
  • Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~
  • Lejko

Tja på er!

Jag är så glad, jag har fått vikariejobb inom äldreomsorgen och hemtjänsten. Tjohoo jag kommer inte svälta ihjäl och kommer få lite pengar till mig själv också att handla onödiga saker för. Beroende på hur mycket jag får jobba. Målet för kommunen är att bara anställa undersköterskor men det finns inte alltid bara sådana och det är tur för mig som bara har arbetserfarenhet men ingen utbildning.

Jaja, nu ska jag iväg och jobba kvällspass. Känns udda att vara i denna situation, att inte ha alla dagar och kvällar lediga och få göra vad jag vill på. Men pengar är bra så då jobbar jag gärna

Ha en skön kväll!

• Lejko

just ja, jag har klippt lugg. Galet modig som vågade. Men det blev fint faktiskt. Jag ser så mogen och proper ut. Som värsta presidentshustrun. Får väl "busa" till håret för att komma från den konservativa looken.

• Lejko

haha fast då kanske jag ser ut som en presidentshustru som kuckilurat i garderoben med den personliga assistenten... ojoj nu spinner fantasierna iväg. Ska sluta överösa tråden med flum.

• anlisa

Hallå??? Är inte det här skellefteåtråden?

• Sarah81

Anlisa: Jag bor nu inte i Ske-hamn men i grannorten. Har mångavänner i hamn som trivs jättebra. Visst det har varit lite rörigt i hamn. Men det är ett gammalt rykte som släpar kvar.

A life lived in fear is a life half lived
  • Jojjo84

Hej på er!
    Nu är det bara 2 veckor kvar tills våran bebis kommer!
    Skulle ni kunna vara snälla och ge mig tips på det nödvändigaste att ha med till bb? till mamma,pappa,baby o övrigt..?

• anlisa
    Sarah81 skrev 2007-12-20 13:59:14 följande:
    Anlisa: Jag bor nu inte i Ske-hamn men i grannorten. Har mångavänner i hamn som trivs jättebra. Visst det har varit lite rörigt i hamn. Men det är ett gammalt rykte som släpar kvar.
    Tusen tack för ditt svar. Är fler av samma uppfattning? Sonen skall åka upp och kika på boenden om några dagar så vi är tacksamma för allt vi kan få veta.
  • Peda
    anlisa skrev 2007-12-20 14:14:50 följande:
    Tusen tack för ditt svar. Är fler av samma uppfattning? Sonen skall åka upp och kika på boenden om några dagar så vi är tacksamma för allt vi kan få veta.
    Jag bor i skehamn och efter våran gata är det jätte bra! =) Och eftersom jag inte hört nåt från lgh som ligger i närheten så får man räkna det som bra! =) Här är det lugnt på kvällar/nätter/helger. Endast kan det vara lite hög musik nån enstaka dag från lgh på sommren.. men absolut inte nåt man störs av då det är en bit bort. Jag vill slå ett slag för ske-hamn! Vi ångrar inte att vi flyttat hit. Läs gärna tebax i tråden för vi har faktiskt pratat en hel del om ske hamn VS att bo nån annan stans i stan.
  • Ugglans mor
    Lejko skrev 2007-12-20 13:25:15 följande:
    Tja på er!Jag är så glad, jag har fått vikariejobb inom äldreomsorgen och hemtjänsten. Tjohoo jag kommer inte svälta ihjäl och kommer få lite pengar till mig själv också att handla onödiga saker för. Beroende på hur mycket jag får jobba. Målet för kommunen är att bara anställa undersköterskor men det finns inte alltid bara sådana och det är tur för mig som bara har arbetserfarenhet men ingen utbildning. Jaja, nu ska jag iväg och jobba kvällspass. Känns udda att vara i denna situation, att inte ha alla dagar och kvällar lediga och få göra vad jag vill på. Men pengar är bra så då jobbar jag gärna Ha en skön kväll!
    Vart har du fått då?? Vilket ÄBO och vilket distrikt?
    GRATTIS i alla fall!! så kul
  • Peda

Åhh..AVIS! Själv har jag 6 veckor kvar! Men dock inte en dag mer. Det enda som kan vara bra att ha med är två mössor till bäsen.. och ett ombyte kan var bra att ha att åka hem i. En overall att åka hem . Barnstol till bäsen och kläder till sej själv,sköna mjukisbraller och sen varma inlägg till boobisarna är ganska skönt. KAMERAN!! inte att förglömma.
    Men skulle det var så att man glömer hel väskan så har man alltid en karl som kan åka hem och hämta. =) Man överlever första dygnet endå. Ja och ett hett tipps! Ta med SKÖNA mjuka trollingar..SÅ mkt värt när man har en öm mage.. oavsett snitt eller vaginal förlossning. Och sen är det super att ta med sej nåt par av de sexiga trosorna som man får på BB.. rätt bra att slippar vara rädd man ska förstöra sina egena första dagarn iaf.

Oj..vart en hel bok .. hehe..

Jojjo84 skrev 2007-12-20 14:12:17 följande:
    Hej på er!Nu är det bara 2 veckor kvar tills våran bebis kommer!Skulle ni kunna vara snälla och ge mig tips på det nödvändigaste att ha med till bb? till mamma,pappa,baby o övrigt..?
Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~