• Felicia6

~*~*~ Skellefteå!~*~*~

Nu är vi inne på nummer 11 av Skellefteåtrådarna!

Välkommen alla nya och gamla till Skelleftetråden.
    Här samlas vi och pratar vidare om allt mellan himmel o jord.

Alla som bor i skeå, har bott i skeå, vill bo i skeå eller på nåt annat sätt gillar/ogillar skeå finns här inne och en del har barn, en del är gravida, en del försöker få barn och en del vill inte ens ha barn. Alla är välkomna!

Presentation av oss i Skeå-tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Fyll gärna på med information om er så vi andra kan lära känna er

Många brukar åka till Knuten och undrar då oxå om öppettider osv.
    Dom hittar ni här:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php

Välkommen in och hoppas ni ska trivas
  • Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~
  • maltazar

hally: oj, jag tror inte ni hinner hitta nån lgh tills dess! :/
    de flesta som börjar få erbjudanden nu har ju köat i minst 3 år.

• Peda

hally: Men nog måste det väl finna det som hyr ut privat också?

• bendito

hally:när får ni huset?

Annars får ni väl panikhyra i Ersmark tillsvidare Där finns det ledigt

• Annamus

Mammasknodd: anja sov bra den natten faktiskt, bara sweet. Somna sent men...

Hally: Det finns en enda lägenhet ledig i Kåge just nu och det är tyvärr en kölägenhet. Men jag skulle ringa till Skebo om jag var er, och förklara. Det kan ju finnas någon lägenhet som ska renoveras som dom inte lagt ut ännu eller nåt liknande. Annars går det sätta ut en annons på ica där, för jag vet det finns några privata, äldre hus som brukar hyras ut...

• hally

Oj vilken respons, tack för att ni bryr er!

Nä skebo är inget vi räknat med då vi vet att det är kö-tid och svårt att få lgh...
    Vi har ju en kris-backup men det är ett sommarhus en bra bit utanför stan och dessutom söderut så det blir liksom åt fel håll. Känns inte så kul men vi vet ju att det finns iallafall.

Vi får tillträde till huset i mitten av mars, men jag ska ringa och höra om de kan tänka sej tidigarelägga och ev om vi kan få tillgång till nåt förråd eller så tidigare.

Hur får man tag på lgh i Ersmark, det är inte skebo eller?

• bendito

Hally: Nopp inte skebo! gå in på egendom.se så ser du vad som är ledigt!! Skellefteå egendom ska vi hyra av, världens trevligaste tjej som jobbar där

• hally

Tack så mycket för hjälpen! =)
    Fanns ju inte så mycket ledigt, en 2:a ser det ut som och ettor med kokvrå Ska maila och höra.

• bendito

hally: Ni får väl trängas en månad Billigt iaf

• Bummelumman

Fick min tillsvidareanställning i måndags, Yippie! Nu vet jag att jag har ett jobb att komma tillbaka till när jag varit mammaledig.

Mamma och pappa längtar efter dig ~*~Bara 28 dagar kvar~*~
  • Mammasknodd

Grattis Bummelumman!!! Vad härlligt!! Nu kan du äntligen få ha ledigt och njuta av sista tiden innan bebben kommer

~My mind not only wonders, somtimes it leaves completely~
Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~