• Felicia6

~*~*~ Skellefteå!~*~*~

Nu är vi inne på nummer 11 av Skellefteåtrådarna!

Välkommen alla nya och gamla till Skelleftetråden.
    Här samlas vi och pratar vidare om allt mellan himmel o jord.

Alla som bor i skeå, har bott i skeå, vill bo i skeå eller på nåt annat sätt gillar/ogillar skeå finns här inne och en del har barn, en del är gravida, en del försöker få barn och en del vill inte ens ha barn. Alla är välkomna!

Presentation av oss i Skeå-tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Fyll gärna på med information om er så vi andra kan lära känna er

Många brukar åka till Knuten och undrar då oxå om öppettider osv.
    Dom hittar ni här:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php

Välkommen in och hoppas ni ska trivas
  • Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~
  • bendito

Hohooo!!! Här har ni en tjej med flytt feber!! Tiden rusar och hur ska man hinna allt?? KAnske skippa fl

Är så spänd på att se tapetseringen, har lite ångest över att tapetseraren ska ha satt fel tapet i fel rum, snacka om i-landsproblem

Om 1 vecka kommer flyttlasset till Ersmark, så om nån där ser en massa tok som irrar runt så är det vi !!

• Peda

Oj vilket face lift FL fått sej!! Nu ser det ju ut som en vettig hemsida.

• maltazar

och jag tycker det ser sämre ut :P

men det är väl kanske en vanegrej.. jag gillar oftast aldrig ändringar på sidor.. :P

• Peda

men malle då,den nya designen e ju mkt snyggare!! =) Tar ju en vecka så har vi glömt den gamla.*peppar*

• maltazar

ja du har kanske rätt.. får se vad jag tycker om en vecka :)

• Annamus

Jag e me MAlle... förändringar känns fel... uscha... hahaha.

• maltazar

hihi tack Anna :)

Det jag främst inte gillar är den där jäkla bröllopssponsringen! Visst är det Familjeliv sidan heter, inte Bröllopstorget? Något störande.

Speciellt då det finns flera på sidan (inkl jag själv) som inte ens har någon att gifta sig med! Inte för att jag bryr mig så, men ändå. Det ska väl vara uppenbart var man faktiskt befinner sig.

• Felicia6

Malle, den harinte varit där hela tiden Så jag antar att det är någon sorts reklam. Står ju tom ovanför den

Jag har varit på den nya sidan i kanske 2-3veckor. Har den kommit till "vanliga" familjeliv nu alltså eller?

• Mammasknodd

FL o Bröllopstorget hör ju ihop till samma konsern eller vad man ska alla det Är en jättebra sida när man ska gifta sig!! 
    Men jag tycker också det är lite irriterande med annonsen... Den påminner mig om att jag nu är gift och har mina två barn... Alltså allt jag drömt om... Vad ska jag sätta för mål nu?

~My mind not only wonders, somtimes it leaves completely~
  • maltazar

Lotta: jo det vet jag, men tycker ändå det ser dumt ut. Reklam ska väl va liksom extra, på sidan om.. Inte det första man ser på en sida.

Tydligen har den det, för nu igår eller när det var, så vart det den istället.

Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~