Inlägg från: litetknyte |Visa alla inlägg
  • litetknyte

Mina goa vänner!

Sara - ja, det gör så ONT inuti en när man hör om sånt där, tänker ju direkt på Vinga och mår bara såååå dåligt! Håller med dig till fullo, även om jag ju helst vill att allt går på räls för dotra mi.

mysia - kram till dig! Du och jag (och Sara?) får peppa varann att ta tag i att gå å prata med nån! Jag har tänkt göra det så länge men fegar bara ur...
    Älskar min lilla Vinge-ling
  • litetknyte

Grattis till högre lön Sofia. Det gör aldrig ont när man får lite mer i plånkan.
    Min mamma går till en bra sjukgymnast (säger hon) på Haga typ. Kan kolla upp nr om du vill?

Pingu - blä då, hoppas det inte är magsjukan!

Idag ska Vinga o bada med morfar-Åke. Jag och mamma hade tänkt ta en prommis medan, men d regnar ju... Skrikandes Får se vad vi hittar på istället.

Trevlig helg

• litetknyte

Hej hej!

Mamma och jag gjorde som Pingu föreslog och fikade medan Vinga badade med leasingmorfar. Efter 1,5 timme fick vi lyfta upp vårt blötdjur ur poolen under protest, haha. Hon älskar verkligen att bada.

mysia - vilka svärföräldrar! Skicka hit dem får de städa åt oss oxå.

• litetknyte

Hej hej.

Idag har jag och mamma varit på loppis på Travet. Hittade lite kläder till Vinga och några leksaker. Sen var vi förbi min mormor och morfar och drack kaffe. Vinga var med sin morfar och Kina medans. Hon hade inte sovit nånting på dan så hon är lagom slut jus nu...

Sara - men lilla Moa då. Hoppas hon piggar på sig!

Pingu - ajaj, magkatarr är djävulens påfund! Krya på dig!

• litetknyte
    Sara - skönt att det inte lät som att det är nån fara med lilla stumpan, men jag hoppas verkligen febern går ner snart... Å att du hittar vikarie. Skitdrygt är det att ringa runt och fixa sånt själv! *kram*

Här har N typ just kommit hem från jobbet och fick nu besök av en kompis så de sitter och spelar tvspel - å jag har iiiiingentiiiing å göööra! Skrikandes
  • litetknyte
    Agneta - herregud vad fort din graviditet har gått den här gången! Jobbigt med foglossning och ont i ryggen, trust me - I know... Yoga var uuuunderbart tycker jag, hoppas det är bra för dig med.
  • litetknyte

Beklagar sorgen Sussie! Det är ju så med de gamla, även om man tänker att de levt sina långa liv osv så har de ju alltid funnits där och lämnar ett stort tomrum, de fattas en helt enkelt. *kramar*

• litetknyte

Hej hej!

Jag har jobbat idag och när jag kom hem slängde vi bara i oss middag så åkte N å jobbade. Han skulle egentligen ha varit ledig idag och imorgon, men men... ska på Pilates ikväll och som tur var kunde farmor rycka in och vara här med Vinga medans. Stress stress stress. Usch, gillar inte stress!

Sussie - när min farmor dog för 3 år sen var jag hemma från jobbet, så du bör ha rätt till det tycker jag. *kram*

Sara - krya på er! Har ni fått svar på vad som är tokigt med Moa? Visst skulle ni till läkare?

• litetknyte

Hej hej.

Vi har varit och veckohandlat på fm och fixat nytt pass till N. Jag upptäckte häromdan att hans gamla gick ut förra året. Så d va bara å pallra sig till Polisen.

Nu har jag just ätit lunch och en semla, N tränar och Vinga sover.

Sara - usch vad jag lider med er! Hoppas Moa blir frisk och att ni lyckas få i henne medicinen! Gruvar för den dag vi måste tvinga i Vinga sånt...

Sussie - kramar till dig! Jag förstår att du är ambivalent inför lördagen. Det kan ju både vara jobbigt med glatt humör och fest men samtidigt kan det vara skönt att få lite avbrott i sorgen och tänka på nåt annat. Vore kul om du kom iaf, var längesen vi sågs!

• litetknyte
    Sussie - de två senaste begravningarna jag varit på har jag haft svart kjol och vit skjorta/blus. Om det inte står något om klädsel bör det väl vara lite valfritt? Ta nåt du känner dig bekväm i. Fy vad jag lider med dig! Är så jobbigt när någon nära går bort.

Sara - hoppas verkligen att det inte är lunginflammation Moa har! Hoppas ni får svar och att liten blir frisk snarast! Krya på dig också!
    Gud så hemskt med pappan som dog! Huga!

Här har jag just lagt Vinga, men hon ligger bara och surrar ännu. Halv ett kommer min mamma så då ska jag iväg på halv planeringsdag med jobbet. Ikväll är det Pilates igen.  Ingen rast och ingen ro här inte.
Svar på tråden Mina goa vänner!