Inlägg från: litetknyte |Visa alla inlägg
  • litetknyte

Mina goa vänner!

Morning morning.

Vinga var på ovanligt gott humör imorse så mammsen behövde inte gå upp å käka frulle förrän 9:30. Gav Vinga välling 8 å sen lekte hon ett bra tag innan hon behövde gå på pottan. Sköööönt.

Sara - just nu har jag ingen prenumeration alls. Brukar bara ha Allt i Hemmet annars. *inredningsfreak*

Älskar min lilla Vinge-ling
  • litetknyte
    Pingu - blä, lider med dig! *kram*
    Vi e ju som bekant gifta men Vinga hade fått dras med Strindlund ändå, för Nilsson är så urbota trist.
  • litetknyte

Vinga har också mitt namn, Sara, men nu är det ju vårt.

• litetknyte
    Sara - jag tror N:s kompisgäng fick större identitetskris än han själv faktiskt, många kallade honom Nilsson så... de fick ändra sig (fast endel gör så ff... )
  • litetknyte

Åh vad dålig jag känner mig!! Jag kokade fudge igår kväll och jag kan bara inte sluta äta. Det är ju såååååååååååååå smarrigt!!

• litetknyte

Jupp, vi tog mitt efternamn. Vi diskuterade ett tag, för N tyckte väl att det kändes lite sisådär att byta namn, men jag bara vägrade att byta till hans så efter lite övertalning så...

Vi hade varannan sovmorgon förut, men sen det började krisa sig mellan oss så har vi gett upp det där för vi behöver mer tid tillsammans. NÅN gång tar vi sovmorgon nån av oss, om vi är toktrötta eller så, men oftast försöker vi gå upp med Vinga tillsammans när N e ledig. Har varit guld värt kan jag säga.

Pingu - jaaaaaa, men jag tror jag skippar pointsandet ett tag, till efter nyår eller så.

• litetknyte
    Goddagens.

Här har Vinga och jag städat på fm och N är på stan och handlar klappar. Skönt att ha allt gjort sen!

Ikväll ska vi bjuda några vänner på glögg. Ska bli trevligt.

Vinga har börjat tjorva som tuuuusan när hon ska somna på dan. Blir tokförbannad! Skrikandes Drygt ju.

Anna - jag valde Matte C som individuellt val på gymnasiet. Är jag väldigt glad för, för annars hade jag inte kunnat läsa psykologi.

Pingu - tackar som frågar. Det är väldigt mkt upp å ner mellan oss måste jag erkänna. Har nog stängt av mkt av mitt behov av N eftersom jag varit så mkt själv. Sen har d bara rullat på och känslorna har följt med in i dimman liksom... men vi jobbar på d...
  • litetknyte
    Sara - tack.
    Vinga sover så sällan ute, men när hon åker vagn har vi haft mest vanliga kläder plus fleecedress, halsduk, tjocksockar, vantar och mössa. Hon håller faktiskt armarna innanför dunåkpåsen som oftast, så då går d ju bra.
  • litetknyte

Hej hej!

Vi har varit och badat hela lilla familjen idag. Det var så mysigt, vi hade hela Djungellagunen för oss själva i en hel timme. Vinga verkligen ÄLSKAR att bada, är såå kul att se. Sen gick vi en liten runda här i Holmsund på em. Enligt alla infödda Holmsundsbor så bor Tomten i vattentornet, och nu har de satt en tomte högst upp plus renar och släde som hänger i vajrar och "flyger" uppåt där. Skitmysigt när det är lite mörkt.

mysia - det är Ikeas minsta variant (tror jag) av Expedit. 495 kr eller nåt sånt kostar de. Pilates är det bästa jag nånsin provat vill jag lova! De ska köra igång en fortsättningskurs här i Holmsund efter nyår, så den ska jag absolut hoppa på. Varje gång jag kommer från Pilatesen har jag sån härlig känsla i både kropp och själ, så det rekommenderar jag varmt.

Sara - tack så mkt. Duken på lilla bordet i Vingas rum är en vaxduk med sån tygkänsla från Åhléns. De har massa fina vaxdukar där.
    Fy vad trist att ni åkt på kräkan hela högen. Det smittar två dar efter har jag för mig att jag hört, så du bör nog vara hemma imorgon. Men som Sofia sa - ring chefen och säg precis som det är. *kramar om*

Svar på tråden Mina goa vänner!