Mina goa vänner!
Hihi, tack Sussie.
Det är ju så konstigt att lämna bort barnet till folk man inte känner...
Hur mår du idag? Bättre?
Hihi, tack Sussie.
Det är ju så konstigt att lämna bort barnet till folk man inte känner...
Hur mår du idag? Bättre?
Haha, äääääh!
Spännande, men nog svarar han säkert JAAAAA! ![]()
GRATTIS Sussie och A!

Sara - men huga vilken bitmärke!
Just när de blir bitna tycker jag är lite läskigt... så mkt bakterier i munnen jue... Tur hon inte lider ont av det, lill-Moa!
Skööööönt med sportlov. Själv börjar jag jobba på måndag, bläää!
Vinga kändes lite varm nu när vi kom hem från dagis, så vi får kolla om första dagisbacillen slagit rot. ![]()
Hej hej.
Här är både Vinga och jag lite febriga. Suck. Dryyyyygt jue... hoppas vi blir friska till på måndag. Vore just snyggt om jag är sjuk min första arbetsdag... Å jag hoppas Vinga får inskolas färdigt nu, så d inte blir å börja om igen sen... 
Sara - gaaaaah vad drygt med jobbet! Hoppas det löser sig på nåt vis.
Krya på Conne!
N jobbar 18-06 inatt så jag är snigel jag.. blir lite karra och en film när Vinga somnat. ![]()
Haha, jag däckade 21:30 igår.
Helspak!
Måste fråga er alla. Var tycker/vet ni att febergränsen går för de små? Jag har alltid kört på 37,5 men i barnläkarboken som jag har står det att man inte har feber förrän över 38.0... Vinga ligger mellan 37.6-37.9 just nu, så jag klurar på hur vi ska göra med dagis imorgon... Tacksam för tips! ![]()
Tack för tipsen tjejer. Enligt alla källor är det 38,0 som gäller som febergräns för barn upp till 2 år. Sen är det 37,8 och från 11 år 37,6 så har hon ingen högre temp ikväll blir det inskolning imorgon som planerat.
Det är N som ska ta inskolningen den här veckan, men inatt jobbar han 12 h så det hade blivit lite tungt för honom att vara hemma och vaken med sjukling i ett dygn, därför hade jag tänkt VAB:a om hon är sjuk.
Imorgon är det frulle på dagis och tanken är att Vinga ska vara där 8-14. Men är hon dålig och de ringer så får N bita ihop och hämta henne tidigare ändå, han säger att det är ok. ![]()