Inlägg från: litetknyte |Visa alla inlägg
  • litetknyte

Mina goa vänner!

Hej hej!

Idag gick det bättre för Vinga på dagis. Jag lämnade direkt imorse och då blev hon ledsen men sen hade hon tytt sig och velat vara med en av fröknarna, så det hade gått bra. Känns jätteskönt att hon börjar ty sig till någon och låter någon annan trösta henne, då känns det bättre i mig också! Imorgon ska hon både äta och sova där. Blir spännande att se hur det går.

Älskar min lilla Vinge-ling
  • litetknyte

Agneta - ja. Det är kanon om hon gör det. Måste säga att det ändå är rätt mysigt, för när jag kom fick jag sååååå goa kramar. Det värmer mammahjärtat ju.

• litetknyte

Hej där!

Jag fick just ett samtal om att Pilatesen är inställd ikväll. Blääää! Ska dra till morsan å se Grey's istället på ett tag. N och hans bror sitter o spelar tvspel. Suck.

Jag har varit hos Anna och klippt mig och färgat håret idag. TACK Anna! Är supernöjd, framförallt med den ljusa färgen som blev precis som jag hade i huvudet att jag ville ha det. (Så jag sponsrar dig nog fler ggr )

Vi pratade också om att om Sara vill (är du där Sara? ) kanske vi kan ta fikat hemma hos henne så hon kan va med? Jag är ju allergisk men kan ju va med så länge det funkar iaf om d nu blir så?

• litetknyte
    Anna - *garv* tack tack.
    Grattis till stövlarna.

Sussie - nej vad trist att du inte e frisk. Krya på dig!
    Solskyddskläder har Babyproffsen iaf haft.

Idag bad jag förskolelärarna ringa mig när Vinga lugnat sig, för hon blev ledsen när jag for imorse också... jag hann just innanför dörren hemma så ringde de - fem minuter var hon ledsen. Det känns kanske överkomligt... Idag ska hon äta och sova på dagis, så det blir spännande att se om det funkar, speciellt sovandet är jag fundersam över eftersom hon inte är så förtjust i att sova i vagnen. Men hon lär sig nog.
  • litetknyte
    Agneta - åååh, jag hoppas du kan komma ikväll så man får se lilla (?) maggen din.
  • litetknyte

Hihi, Vinga hade legat o surrat i 10 min i vagnen och sen sovit en timme. Det hade gått jätte bra idag och hon ville inte ens gå hem när jag kom. Sköööönt.

Ses ikväll tjejer, kl 19 på Station visst?

• litetknyte

Gaaaaah! Fick så sabla ont i magen efter middagen. Om jag inte dyker upp ikväll så är det därför, men jag hoppas det går över snart...

• litetknyte

Tack för igår allihop! Det var mycket trevligt.

Idag gick det ännu bättre att lämna Vinga, inga tårar - dock en sur-läpp. Men hönsmamma Millan var ändå tvungen att ringa för en stund sen å höra så hon har det bra.

Svar på tråden Mina goa vänner!