Inlägg från: litetknyte |Visa alla inlägg
  • litetknyte

Mina goa vänner!

Tack Sara. Natti.

Älskar min lilla Vinge-ling
  • litetknyte

Grattis Pingu! *hurra hurra*
    Tänkte höra med dig oxå, var det ok att sova över hos dig den 16:e?

Agneta - åååh jag vill oxå ha ny bil! Våran e ju sååååå liten... *drömmer* Vad är det för Volvo ni har nu?

Sussie - haha, sötnos Conne. Vinga är också väldigt medveten om när hon har nya kläder eller vad hon har för kläder på sig öht. Imorse klappade hon på sig själv och sa "tjusigt". Lät ganska kul. Hon har humor bruden min.
    Krya på dig.

• litetknyte
    Pingu - härligt att du har en bra födelsedag, det är du värd.
    FUSK med sprillans Audi - vill haaaa!

Agneta
    - hur gammal är V40? Hur långt har den gått? Du som är kort som jag kan köra den utan större bekymmer antar jag? Jag har nämligen provat köra V70 och sitter såååååå dåligt i dem... men V40 e mkt finare ju.
  • litetknyte
    Agneta - hehe, njae, jag är egentligen inte så förtjust i Volvo öht... å vår bil är en '99 som bara gått 8500 så det blir lite väl mkt skillnad, även om det är en större bil. Om jag fick välja (och hade pengar till det...) vill jag ha en Toyota Avensis, en Audi A4 eller en Mazda 6. Kombi då förstås.
  • litetknyte

Ja det finns faktiskt mycket fina bilar. Konstigt ändå hur man ändrar syn lite, iaf har jag gjort det, när behoven förändras... jag har alltid tyckt förut att ALLA kombi-bilar är skitfula, men nu har jag ju hittat flera som faktiskt är riktigt fina. Hoppas ni trivs med Peugoten.

• litetknyte

Haha Sussie, Vinga har alltid suttit stilla på pottan huuuuur länge som helst - till för ett par dar sen. Då kom hon in med bar rumpa till mig och sa "mamma, titta däää" och så gick vi in i badrummet där det var kaaaaaaooooos! Ungen hade rivit ut varenda pinal från skötbordet så det gick knappt att se golvet ens. Så, nu är det bara att vakta om man inte vill städa flera ggr om dan därinne.

• litetknyte
    Agneta - ja, jag önskar mig en kombi. Vi har ju bara en liiiiiten Seat Cordoba nu. D ryms en del men så fort man ska ha med vagnen är det knök, och nu när Vinga blivit längre så försvinner genast en plats i bilen för att vi måste dra fram sätet max... men men... det GÅR ju även om jag hellre hade haft en större bil, om vi haft råd.
  • litetknyte

Hej på er!

Anna - vad roligt att höra från dig, har faktiskt undrat var du hållit hus. Krya på dig!

Vi var på Rex igår och åt med min pappa och hans fru. Smarrig mat men vi fick vänta läääänge innan de kom och tog vår beställning... Vinga hann bli vråååålhungrig och ropade högt och ljudligt "maaaat!" ett par ggr... Men sen när hon ätit färdigt och var på bättre humör sa hon "tatt tå mytte" till servitrisen så hon lyckades charma henne ändå.

Sara
    - vad härligt med så god mat och rolig fest.
    Texten där var ju jättefin, men lite sorglig, jag fick allt lite tårar i ögonen, blödig som jag är.

Imorron ska jag jobba halva dan. Bläää. Jag ångrar att jag tog på mig det, men samtidigt är det väl bra med lite "inskolning" igen innan allvaret drar igång igen... Men sugen är jag INTE....

Pingu - vilken kanonpresent! Härligt.
    Var i Holmsund har A:s bror köpt hus?

Sussie - vad var det för film??

• litetknyte
    Sussie - ok, är sugen på å se nån bra film så den får vi kolla upp.
Svar på tråden Mina goa vänner!