Mina goa vänner!
Ååh, stackars stackars liten. ![]()
Ååh, stackars stackars liten. ![]()
Hej på er!
Jag har nyss ringt till Vingas blivande dagis, då vi inte fått nån som helst info om hur och när vi ska vara på inskolning nästa torsdag... de påstod att de skickat ut välkomstbrev till alla, det kommer väl idag om det inte kommit bort, men iaf ska vi vara där kl 9 på torsdag och sen kommer man varva 9-11 och 13-15 varannan dag då det är två grupper som ska inskolas samtidigt... hoppas d kommer gå bra! Håll tummarna för oss!!
Idag kommer två kompisar med deras barn hit och umgås en stund innan N slutar jobbet.
Stror
-kram till er alla!
Hihi, som jag förstod fick vi brevet idag från dagis. Typiskt när man ringer då dyker info upp såklart. Jag hoppas också att det går bra för Vinga på dagis, och precis som du säger Sara så är Vinga en försiktig tjej. Men det blir säkert jätte bra, det måste det ju bli. ![]()
Hej hej.
Här sitter jag och är lite smått orolig… min mamma ringde just, hon ligger på sjukhuset med hjärtbekymmer.
Hon lät pigg och de skulle kolla upp henne ordentligt, men ändå… min lilla mamma liksom. ![]()
Tack Sussie! Jag sitter som på nålar här, kan inte sova fast jag är supertrött... Vinga somnade just... Mamms skulle ringa när hon visste mer. Syster ringde nyss på väg till skolan också nojjig. Suck!
Jo, jag vet att det oftast går bra, rent logiskt, men huvet och hjärtat resonerar inte likadant alla gånger.
Tack för pepp goa du! ![]()
Hej på er!
Har varit upp på sjukhuset och hälsat på mammsen, som dessutom fick åka hem sen, så nu är jag lugnare. De hade kollat upp henne riktigt noga och på måndag ska hon göra ett arbets-ekg, men det verkar inte vara nån fara iaf. Hon hade en ofarlig variant av hjärtrusning, om det var förmaket eller hur det nu var. Trodde de iaf.
Är lite spak av oron men nu mår vi rätt bra.
Hur blir det nu imorgon? Hade gärna kommit om det blev för sen vet jag inte om jag kommer kunna komma loss om helgerna om jag måste jobba var 3:e och N också gör det... Kikar in lite senare och ser vad ni kommit fram till. ![]()
Oki, det blir alltså en annan gång istf imorgon? Får hålla tummarna att jag inte behöver jobba helger så jag kan joina er.
Förstår dig Pingu att det känns stressigt, så ingen fara på taket.
Vad jobbigt det låter med nattningar och barn som inte sover hela natten... vi har verkligen haft tur på så sätt med Vinga förstår jag... Kan bara tacka och ta emot och njuta så länge det varar. Det vet man ju hur det är med de små liven, allt ändras ju hela tiden.
Vinga kan krångla till å från när hon ska somna men hon sover i stort sett alltid hela natten i egen säng. Mycket skönt - men det blir inte mycket pippande här ändå. ![]()