• mamma till Viktor och William

Mina goa vänner!

Det är nu ungefär 2 år sedan de första av oss träffades, väntade barn och pratade konstant om våra små kärlekar. Allt eftersom har nya ansikten kommit till och numera är vi ett härligt sammansvetsat gäng som surrar om det mesta i livet!

VÄLKOMMEN HIT!

Länk till TRÄFFTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m27822698.html

Länk till RECEPTTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m26183077.html
    Älskade unge!
  • Svar på tråden Mina goa vänner!
  • Emeraldy

Jo, fast det smittar ju länge efteråt...

Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den.
  • Tuttie
    Emeraldy skrev 2007-12-14 19:15:42 följande:
    Jo, den risken finns ju, men om jag mår bra ikväll och inatt borde det kanske vara lugnt..?FAN, FAN, FAN, FAN, FAN, FAN, FAN, FAN
    Ja men avvakta till imorgon då..Du kanske piggar på dig. Är magnus oxå magsjukedålig?

Cornelia hostar som fan ikväll nu, låter inge trevligt, låter ont
    ♥♥Cornelia 060420♥♥
  • Tuttie
    Emeraldy skrev 2007-12-14 19:18:10 följande:
    Jo, fast det smittar ju länge efteråt...
    Ja men dom kan ju få det av kunden oxå...
    ♥♥Cornelia 060420♥♥
  • Emeraldy

Jo, Magnus är också risig, det är nog bara en tidsfråga innan han också kräks

• Tuttie
    Emeraldy skrev 2007-12-14 19:20:17 följande:
    Jo, Magnus är också risig, det är nog bara en tidsfråga innan han också kräks
    Usch! Hoppas du då piggar på dig så  nån är pigg nog att ta hand om Moa.

Middagsdags!
    ♥♥Cornelia 060420♥♥
  • Emeraldy

Vi hade redan fixat barnvakt till imorgon för Magnus skulle också passa på att jobba, så ligger vi sjuka både Magnus och jag så löser det sig med Moa i alla fall.

Men jag är inställd på att jobba imorgon! Jag ska vara frisk och kry till dess!

• litetknyte

Hej hej!

Vi har varit och badat hela lilla familjen idag. Det var så mysigt, vi hade hela Djungellagunen för oss själva i en hel timme. Vinga verkligen ÄLSKAR att bada, är såå kul att se. Sen gick vi en liten runda här i Holmsund på em. Enligt alla infödda Holmsundsbor så bor Tomten i vattentornet, och nu har de satt en tomte högst upp plus renar och släde som hänger i vajrar och "flyger" uppåt där. Skitmysigt när det är lite mörkt.

mysia - det är Ikeas minsta variant (tror jag) av Expedit. 495 kr eller nåt sånt kostar de. Pilates är det bästa jag nånsin provat vill jag lova! De ska köra igång en fortsättningskurs här i Holmsund efter nyår, så den ska jag absolut hoppa på. Varje gång jag kommer från Pilatesen har jag sån härlig känsla i både kropp och själ, så det rekommenderar jag varmt.

Sara - tack så mkt. Duken på lilla bordet i Vingas rum är en vaxduk med sån tygkänsla från Åhléns. De har massa fina vaxdukar där.
    Fy vad trist att ni åkt på kräkan hela högen. Det smittar två dar efter har jag för mig att jag hört, så du bör nog vara hemma imorgon. Men som Sofia sa - ring chefen och säg precis som det är. *kramar om*

Älskar min lilla Vinge-ling
  • Emeraldy

Men Camilla, det kanske inte är magsjuka? *hoppas* Jag menar, jag kanske bara har ätit nåt olämpligt? *hoppas igen*

• Emeraldy

Nu går jag och lägger mig. Håll alla tummar och tår för mig är ni snälla, att jag är frisk imorgon!

Kram på er.

• mamma till Viktor och William

Haha jag är kass på baka lussebullar! Dom blir så fula

Annica: Till Stöcke borde du väl hitta? Sedan kör du genom byn förbi skolan, förbi bygdegården och förbi Botniabanabygget. Strax efter på höger sida svänger man in. Just innan några brevlådor. Ring om det blir problem.

Älskade unge!
Svar på tråden Mina goa vänner!