• mamma till Viktor och William

Mina goa vänner!

Det är nu ungefär 2 år sedan de första av oss träffades, väntade barn och pratade konstant om våra små kärlekar. Allt eftersom har nya ansikten kommit till och numera är vi ett härligt sammansvetsat gäng som surrar om det mesta i livet!

VÄLKOMMEN HIT!

Länk till TRÄFFTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m27822698.html

Länk till RECEPTTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m26183077.html
    Älskade unge!
  • Svar på tråden Mina goa vänner!

*håller tummar och tår*

Älskade unge!

Hmm här var det dött ikväll....

Trist och vara singel..... Har just dammsugit och torkat golven så nu är det nog bara sängen som gäller.

Camilla: Det lät supermysigt! Måste kolla in badet i Holmsund efter jul!

Älskade unge!

Förresten så ska gullErik på Vickes dagis byta avdelning! Jättetrist!

Godnatt

Älskade unge!
  • Alice i Umeå

Hej hej!! Har precis suttit och skrivit alla julkort. Skönt att ha det avklarat.

Sara: Hoppas du piggar på dig. Kan säga att jag spydde en fredagnatt för ett par veckor sedan, mådde dåligt ett tag innan och sen fick jag spy 1 gång och sen var det bra. Har ingen aning om vad det var men det gick över fort ialla fall. Hoppas att du kan jobba i morgon. Och att ni kan komma.

Alice har varit lite dålig i magen under början på veckan men nu är det nästan tvärtom. Idag när hon bajsade var det som små kulor. Hon kanske bara hade ätit mycket pepparkakor, då kan man ju bli risig i kistan.

Alice 051230 och skruttan BF 080426
  • mysia

Sofia: Såg att du skrivit beskrivning här. tack,ska försöka hitta.Hör av mig annars. missar alltid infarten.

Älskar mitt lillgull Tindra
  • Pingulina

God morgon!

Vi har varit tvåbarnsföräldrar sen igår eftermiddag. Vi passar min kompis Jennys treåring Max. Han vaknade 04.50 imorse och var jätteledsen och kunde inte sova. Suck! Så erbjöd honom att  komma och sova i våran säng men han ville gå ner och se på tv sa han. Snark. Så jag la på Boblins och somnade på soffan, sen ville han se den ett varv till och då sov jag också Och kvart över 7 vaknade Nellie.

Sara, blä för magsjukan eller vad det nu är ni har. Hoppas ni inte har blivit dåligare under natten.

Just det, julkorten måste jag ta tag i idag. Postade två till USA igår men rsten har jag inte fått iväg en.

Camilla, vi har ju varit två gånger på badhuset i Holmsund nu sista veckorna men innan det har vi aldrig varit. Vi har velat jättelänge men Nellie har ju jämt varit mer eller mindre hostig och förkyld. Och hon tyckte verkligen att det var jätteroligt. Jag skulle gärna ta en träff med hela gänget där efter jul, kanske tom nån vardag om vi alla är arbetslösa Vi måste ju vattenträna nu inför Thailands-resan

Det finns bara ett vackert barn i världen, och varje mor har det.
  • litetknyte
    Sara - Hoppas att det "bara" är nåt ni ätit. Magsjuka är aldrig kul. Krya på er!

Här är vi (jag iaf) lite smygbakis idag. Vi satt hemma och spelade Mario Party och drack (för mkt ) vin igår kväll. Fick låååååång sovmorgon imorse iaf. Skönt.

Det vore jättekul om ni alla ville komma ut hit och bada efter nyår. Då kan vi ju ta en fika här sen, när ungarna sover om ni vill?

Ses på'n stunn alla som ska till Stöcke. Ska bli kul!
    Älskar min lilla Vinge-ling
  • Pingulina

Vi är också lite sena, måste väcka Nellie NU!

Det finns bara ett vackert barn i världen, och varje mor har det.
  • Emeraldy

Hej!
    Hoppas ni har det skoj ute i Stöcke! Trist att vi inte kunde komma, får ta det fler gånger

Jag har i alla fall jobbat idag och det har gått hur bra som helst. Efter jag kräktes igår så har jag mått prima, helkonstigt! Min fot däremot protesterar hejvilt efter att ha stått i 6 timmar idag, men det kan jag ta Den får vila upp sig till imorgon för då ska jag jobba igen.

Det var full fart idag så det var jätteroligt. När vi skulle stämma av kassan klockan 16 visade det sig att vi hade sålt för ganska exakt 60.000 kr. En vanlig lördag ligger vi på kanske 15.000 Skoj när det är mycket att göra, tiden går ju så fort då!

Magnus har också jobbat några timmar idag, men han är inte lika pigg som jag, tyvärr.

Sofia:
    När jag har ringt till Matrisen är det alltid en Erik som har svarat och han har verkligen varit supertrevlig. Det gör så mycket vilket första intryck man får, för jag är väldigt positiv till Matrisen nu bara för att han har varit så trevlig att prata med. Skulle en bitter kärring ha svarat hade jag kanske fått en helt annan bild av stället!

Nä, nu ska jag gå och duscha och sen blir det ytterligare en tidig kväll här. Magnus är som sagt inte riktigt kry, och jag själv har en tidning som vill bli läst

Hörs imorgon!
    Kram på er.

Jo, just det! Linda och Barry (och Grace och Sean) var in på Sagolika idag och hon hälsar så mycket! De har besök av Barrys föräldrar.

Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den.
Svar på tråden Mina goa vänner!