• mamma till Viktor och William

Mina goa vänner!

Det är nu ungefär 2 år sedan de första av oss träffades, väntade barn och pratade konstant om våra små kärlekar. Allt eftersom har nya ansikten kommit till och numera är vi ett härligt sammansvetsat gäng som surrar om det mesta i livet!

VÄLKOMMEN HIT!

Länk till TRÄFFTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m27822698.html

Länk till RECEPTTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m26183077.html
    Älskade unge!
  • Svar på tråden Mina goa vänner!
  • Emeraldy
    Blev det sån't partaj i Stöcke att ingen har orkat skriva än??

Jag är i alla fall i full gång att göra mig i ordning. 12 börjar jag jobba igen.
    Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den.
  • Tuttie

Godmorgon Sara...

Ja det verkar ha varit fullt party   Synd att vi missade det...

Här vart det party oxå... Kul men oj vad seg jag är.....

♥♥Cornelia 060420♥♥
  • Liloot

Hej på er!

Haha, nää det vart inte sååå farligt hårt i stöcke igår faktiskt. Vi for hem som sista mannar vid halv ett. Somnade som en stock när jag kom hem, var sååå trött. Men tack för igår alla, speciellt Sofia och Peter som ordnat allt!

Idag ska vi fara och kolla på ett nytt köksbord. Har hittat ett på BOOM för 3000 inkl. 6 stolar Är det fint så slår vi nog till. Det var vita ben på bord och stolar och bordskivan och sittytorna i ek. Det såg fint ut iaf

Sen ska vi lämna Thea hos farmor och ha vuxentid. Hade tänkt att gå på hockey, sen käka nåt och efter det gå på bio Theas farmor var ledig imorgon så hon ville att thea skulle sova där och va där imorgon hela dagen. Ja tack sa vi Thea ska ju vara på dagis alla dagar den här veckan, så det blir nog skönt för henne att vara ledig en av dom dagarna iaf.

Thea 060514
  • Liloot
    Camilla: Var det från IKEA det där skyddet ni har på erat matbord vid Vingas plats? Vad heter det? Pris? Många frågor
    Thea 060514
  • litetknyte

Hej på er!

Tack alla som var i Stöcke, och framförallt Sofia med familj, för en trevlig dag och kväll! Tror bara N behöver mjukas upp lite med nån öl nästa gång, haha. Han blir ju så blyg som aldrig förr märker jag.
    Vinga var nog alldeles slut efter allt ståhej iaf, för hon sov till 9:15 imorse. Hela dan idag blir lite kajko med tider osv, men d va ju skönt för oss m sovmorgon.

Anna - jupp. Från Ikea den med. Original heter det och kostar 349 kr.

Älskar min lilla Vinge-ling
  • Pingulina

Tusen tack Sofia för igår!! Supertrevligt! Ska lägga in lite bilder snart.

Idag är jag och Nellie ensamma igen. Jag fick sovmorgon till 9 och sen for A iväg till Övik för att jobba, och så ska han sova över och kommer hem först tills vi ska på julbord imorgon kväll. Det är sååå trist när han är borta så länge

Nellie somnade ute i vagnen för ett tag sedan. Vi har varit iväg och handlat lite mat samt postat julkorten. Ikväll blir det nog att besöka nån kompis för att fördriva lite tid.

Anna: hoppas ni hittar det ni vill ha. Dom har mycket snyggt där på BOOM! Ha det så trevligt idag och ikväll och njut av egentiden!

Det finns bara ett vackert barn i världen, och varje mor har det.
  • mamma till Viktor och William

Tack själv allihopa! Kul att ni kom! Lite extra kul att träffa Agnetas Peter som vi inte sett förut!

Camilla: Jasså han är en blygis din N Nästa gång får vi bju han på lite sprit

Hur har det gått för Thea och Alice idag som var vaken halva natten förresten?

Annika: Gud va trist å va singel hela dygn!

Älskade unge!
  • Pingulina

Nu finns det bilder från gårdagen under "kul med FL".

Här är Nellie och Hugo på dagis på luciafirandet

Det finns bara ett vackert barn i världen, och varje mor har det.
  • mysia

Hej tjejer

Tack för igår. Speciellt Sofia och Peter. Jättegod mat.

Idag har jag jobbat, har just kommit hem. Ska strax gå och duscha, innan jag ska hämta P på jobbet. Sen ska vi till svärföräldrarna och äta och hämta hem Tindra.

Anna: Roligt med nytt köksbord. Dom har mycket fint där borta.

Camilla: ja,han var verkligen blyg N, men P skulle nog oxå ha varit ganska tyst tror jag. Men jag fick faktiskt ur N några ord. ha ha. Kul när Tindra skulle fösa ihop er, såg så gulligt ut.

Sara: Oj,vad ni har sålt. Roligt att du orkade jobba. Vad fick du för konstigt maggrej?!

Vi hörs

Älskar mitt lillgull Tindra
  • mysia

Annika: Fina bilder

Älskar mitt lillgull Tindra
Svar på tråden Mina goa vänner!