Go kväll!
Jag tyckte melodifestivalen igår var en riktigt bra omgång, många bra bidrag. Jag röstade på Sanna och tvillingarna och det gjorde tydligen många andra också. Jag är mycket förvånad över att Carola inte gick vidare direkt, tyckte deras låt var bra. Dom går dock helt säkert vidare från andra chansen.
Idag har vi tagit det lugnt. Nellie har blivit rätt snorig och A är förkyld och har feber, får hålla tummarna att Nellie inte blir sjukare. Annars börjar det kännas riktigt pirrigt med resan, har det mesta under kontrollk änns det som. Har några små ärenden kvar till imorgon men jag ska ju inte jobba nåt så det känns lugnt.
Sofia, skit alltså, är det så jobbigt och ovärt att ha hus? Känns ju inte så roligt nu när vi står inför att köpa hus. Vi är ju otroligt lata på att få saker gjort så hus kanske inte alls är vår grej. Men då får vi väl sälja i så fall, vi lär ju inte gå back.
På tal om hus och kostnad så betalar vi 9500 för vårt inklusive allt, alltså el, tv, internet, garage, lån, amortering. För huset räknar vi med att landa på ca 13000, men då bor vi ju centralt. Inte lika nära centrum som Teg men väldigt nära till mitt jobb iaf.