• mamma till Viktor och William

Mina goa vänner!

Det är nu ungefär 2 år sedan de första av oss träffades, väntade barn och pratade konstant om våra små kärlekar. Allt eftersom har nya ansikten kommit till och numera är vi ett härligt sammansvetsat gäng som surrar om det mesta i livet!

VÄLKOMMEN HIT!

Länk till TRÄFFTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m27822698.html

Länk till RECEPTTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m26183077.html
    Älskade unge!
  • Svar på tråden Mina goa vänner!
  • mysia

Sofia: Och ni har varken tid eller pengar

• mysia

Sofia: Och ni har varken tid eller pengar?

• mysia

Sofia: Och ni har varken tid eller pengar?

Haha Annika så kan man säga kanske. Eller i alla fall inga pengar

Älskade unge!
  • Liloot

Hej hej!

Ska snart gå och lämna Thea på dagis, sen är det jobb! Ikväll är det lektion, ska få tillbaka provet. Ska bli riktigt spännande! Hoppas bara att det har gått så bra som jag tror

Ha en bra dag alla!

Are you going to the grave with unlived life in your vains?
  • litetknyte
    Pingu - nej, blev ni förkylda iaf. Drygt! Håller tummarna att det går över kvickt!
    Är det till Phuket ni ska förresten? Om ni är i Patong så måste jag rekommendera ett "spa" som heter Hide Away. Det ligger uppåt mot nästa by, vad heter den? Karon? Men närmare Patong, så att säga. Såg att det finns kvar ännu. Vi var där när vi var i Patong för hundra år sen, och det var heeeeelt underbart!
    Önskar er en underbar resa iaf.
    Älskar min lilla Vinge-ling

Hej hej! Här är vi såklart hemma idag eftersom Viktor är sjuk. Mindre feber idag, bara 38.2 hittills. Nackdelen är väl då att han blir uttråkad. Han har flera gånger tagit på sig skorna och mössan och låtit som en bil (han gör så när han vill att vi ska åka någonstans) Imorgon kunde farmor vara med honom så då kan jag jobba som vanligt.

När det gäller huset så känns det lite bättre idag. Vi bor säkert kvar här ett tag till men jag tycker att det känns bra att känna att man inte måste bestämma sig utan vill vi flytta om några år så är det bara att göra det....

Älskade unge!
  • Pingulina

Halloj!

Jag har Nellie hemma idag också, hon är mer förkyld men ingen feber. Hoppas att hennes öron klarar flyresan hyfsat!! Jobbigt om hon ska behöva skrika i 10 timmar Hemlis A är på jobbet trots feber, men han skulle snart komma hem och vila lite. Mina föräldrar har vägarna förbi Umeå ikväll så dom kommer förbi, bra det så kan dom underhålla Nellie medan jag packar. Har inte hunnit packa nåt än då jag var tvungen att ta med mig Nellie och fixa alla ärenden och då tar ju allt så mycket längre tid. Nu sover hon iaf ute i vagnen.

Camilla, näe, vi ska inte till phuket. Vi kommer flyga dit men sen ska vi 2 timmar med buss norrut till Khao Lak. Men vi kommer nog åka in nån dag till Phuket/Patong och shoppa. Tack för tipset iaf, gulliga du!

Sofia, skönt att det känns bättre. Och som du säger så är det ju ngen panik att sälja, men kan göra det om ett tag om man fortfarande vill. Så känner vi lite med vårt hus, vi provar och känner efter och är det inget för oss så säljer vi.

Det finns bara ett vackert barn i världen, och varje mor har det.

Ha nu en UNDERBAR resa Annika! Hoppas ni får vara friska och att ni kan slappna av från jobb och arbetslöshet! Kyss

Älskade unge!
  • mysia

Hej tjejer

Idag fick vi sovmorgon till klockan 8, kändes lite lyxigt med tanke på att Tindra sovit så dåligt den senaste veckan. Hon är fortfarande rätt snorig och hostig, men det går åt rätt håll iallafall.
    Annars så är jag på uselt humör och mår inte så bra, orkar inte gå in på det nåt mer just nu.

Annika: Hoppas ni blir friska tills ni åker.

Sofia: Hoppas viktor snart blir frisk.

Börjar jobba om 2 timmar, suck, vill inte ut och köra i det här blås och snöovädret.

Svar på tråden Mina goa vänner!