God morgon
Tar tacksamt emot alla kramar. Behöver dom verkligen. har varit en superjobbig natt här. Tindra vaknade kring 21:30 och kunde inte somna om. Jag märkte att hon var tät i näsan. p hade varken gett henne nässpary, sugit ur näsan eller gett henne hostmedicin, så det var inte konstigt att hon inte kunde andas. Gav henne näsdroppar och sög ur näsan, men hon var så upprörd sen att det inte gick att sova. Kring halv 12 somnade hon. Men före det var det jättejobbigt. P och jag började bråka. jag blev så less på att han bara klagade på mig och Tindra medans jag försökte allt för att få Tindra lugn. Han sa en hel del taskiga saker och jag känner att jag orkar bara inte mer. Jag vill inte skriva allt här, men jag fick iallafall veta att Tindra har en häxa till mamma. fattar inte vad det är med honom. Jag sa att jag inte tyckte om att han kallade oss massa taskiga saker, och frågade varför han gjorde det. han skyller på sömnbrist, men jag har ju oxå sömnbrist sa jag då. ja,men du jobbar ju bara halvtid och det är inte ens ett riktigt jobb, du sitter ju bara på en stol och väntar på att gå hem. Alltså ni förstår hur knäckt jag känner mig va? Vet bara inte hur jag ska gå till väga för att han ska fatta att han sårar mig. Funderar på att prata med hans föräldrar, vad tror ni om det? Struntar totalt i att jag berättar allt så här öppet, men jag kan bara inte hålla inne med det här.
Agneta: Skönt att du slipper leva på spray denna gång.