Nu har jag lagt Nellie, tror inte hon somnat än men det brukar gå fort. Vi hade det så himla mysigt och satt och åt chips och Nellie dansade till Singing Bee. Hon är så himla go nu så jag vill inte ha några syskon, vill bara ägna mig åt Nellie hela mitt liv
Hon är så rolig, först säger hon "mamma äta sips" och så kommer hon och ska mata mig med chips och precis när hon ska lägga chipset i min mun ändrar hon sig och stoppar det i sin egen mun, och så skrattar hon sitt busigaste skratt och ser helt överlycklig ut och säger "nä, mamma inte äta sips". Jag blir så lycklig när hon är så här go 
För övrigt så vaknar ju Nellie också varje natt och kommer i våran säng, ibland redan kl.23 och ibland mitt i natten, men det är sällan hon sover en hel natt i egen säng.
Sara, huvva, det går som upp och ner med Moas läggningar. Det enda jagkan trösta dig med är att det ju till slut brukar komma en bra period när det går bättre att lägga henne, men jag förstår att det är drygt.
Camilla, skönt att allt är bra med din mamma!
Ang. imorgon så tycker jag att vi skjuter på det. Dels på grund av sjuklingar och dels för min egen skull, tycker det känns lite stressigt med resan och förberedelserna. Har ju inte hunnit med allt jag borde och det skulle kännas skönast att få ställa iordning i lugn och ro. Låter det okej för er? Borde ha förstått att det skulle kännas stressigt när jag först erbjöd datumet men jag tänkte nog inte så långt då...