• mamma till Viktor och William

Mina goa vänner!

Det är nu ungefär 2 år sedan de första av oss träffades, väntade barn och pratade konstant om våra små kärlekar. Allt eftersom har nya ansikten kommit till och numera är vi ett härligt sammansvetsat gäng som surrar om det mesta i livet!

VÄLKOMMEN HIT!

Länk till TRÄFFTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m27822698.html

Länk till RECEPTTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m26183077.html
    Älskade unge!
  • Svar på tråden Mina goa vänner!
  • litetknyte

Haha, ojoj, bögjävel... Man måste helt klart vakta sin tunga, men N är hrm... lite sämre på det än jag, även om det även slinker ur mig grodor ibland...

Vi är också med på tv-avvänjningen sen, haha. Jag får också dåligt samvete för att Vinga ser mkt på tv... hon ber ju tom om "silm" (film) själv...

Älskar min lilla Vinge-ling
  • Alice i Umeå

Jo, Alice säger: Se piskar, se piskar!! (hitta nemo) eller se apa, se apa (nicke nyfiken)...

Alice 051230 och skruttan BF 080426
  • Tuttie

Hallojsan!

Här har vi en snorig tjej hemma. 1 vecka sen var det kört igen.
    Men men ...

Sjläv är jag trött idga så trött så trött, känner mig uppsvälld och bläig..Gjorde ett test förrut men inget så mensen kommer väl..

Tror faktist Cornelia är minst tv-freaks av dom du nämnde Annika.. Hon vill gärna se tex bamse men ser typ 5-7 min.. Hon har tappat intresse helt nu, men vill gärna ha på det i bakgrunden så hon kan komma o snegla lite.

vilket iofs är skönt.

Dig ska jag älska var endaste dag.Så länge jag lever mitt allt ska du va!
  • Pingulina

Sussie, jo, det är ju så Nellie ser på teve också, hon tittar ju aldrig nån lång stund men ska JÄMt ha på det i bakgrunden.

Camilla, Nellie säger också "silm" Alla f i början av ord uttalas som "s"

Det finns bara ett vackert barn i världen, och varje mor har det.
  • litetknyte

Vinga ser Musses klubbhus i ett svep utan att så mkt som röra sig ur soffan, haha. Är väl 20 minuter. Kan sitta länge vid Råttatouille också... jag brukar försöka stänga av tv:n emellanåt, så hon inte fastnar så okristligt länge bara... Generad

Älskar min lilla Vinge-ling
  • Emeraldy

Moa har ju aldrig fattat det här med TV, hon kan se typ 3 minuter och sen går hon och gör nåt annat. Men i morse satte vi på TV:n och då var det Bamse, och då satt hon så pass länge att vi hann göra annat  *heja Bamse*

Usch, Moa ramlade från en stol idag. Hon står alltid på en stol vid diskbänken när vi lagar mat. På nåt sätt snubblade hon när hon skulle ner, så nu har hon världens blånad i pannan. Det blev ingen riktig bula, men det ser inget kul ut i alla fall

Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den.
  • Liloot
    Sara: Haha, ja ibland kan teven vara bra att ha

Thea ser inte så värst mycket på teve. "Bompa" kan hon se typ 5 minuter, sen är hon less. Har köpt nån Muminfilm och en Babar, men dom har inte riktigt fastnat för. Ibland skulle det vara ganska skönt om hon kunde sitta en längre stund så man hann göra lite grejor.

Annika: Vassegooo

Febern verkar vara borta, har inte kollat något idag, men hon känns inte varm och är pigg som vanligt. Så förhoppningsvis var det något kortvarigt.

Vi bjöd hem Mona och Peter ikväll på middag. Ska bli mysigt Dom kommer nog snart!

Nu ska jag nog hälla upp ett glas vin.  Puss på er!
    Are you going to the grave with unlived life in your vains?
  • Emeraldy

Yes, äntligen har rättvisa skiptas!!! Så jäkla skönt att Carola inte gick direkt till finalen *jippie*!!! (Lite synd för Andreas Johnson som jag gillar, men jag ogillar Carola mer!)

Sannas låt var ju fantastiskt vacker! Den skulle jag med stolthet skicka till ESC! Jag blev kär i Lasse Lindh, men förstod tyvärr att jag skulle vara ensam om det...

Natti på er!

• mamma till Viktor och William

Håller med dig Sara fast jag skulle gärna vilja se dom i finalen ändå men rätt åt henne att inte gå direkt till final! Annars tycker jag det hittills inte varit någon klockren låt faktiskt. Rongedal och Nielsen var ju bra men inte superbra...

Älskade unge!
  • Emeraldy

Jag blev riktigt besviken på Carolas och Andreas låt faktiskt. Nu gillar jag ju inte Carola men jag hade ändå högre förväntningar på låten. Hade det varit ett helt okänt par som framfört den skulle den förmodligen ha hamnat bland de sista. Likadant med Christer Sjögren; där är det också uppenbart att det är artisten som röstas vidare med tanke på vilken vidunderligt usel låt han sjöng. Jag tycker det skulle vara bättre om de återinförde juryn.

Sannas låt tycker jag påminner om den här som är min favorit genom tiderna i ESC:

">

Svar på tråden Mina goa vänner!