Anna:
Haha, jag har heller aldrig bakat bullar, så du har några år på dig tills du är på min usla nivå
Precis som du beskriver kände jag förra veckan när jag var så jätterisig. Förmodligen hade jag väl nåt mer "fel" så förhoppningsvis går det över snabbt för dig!
Magnus kom hem idag och sa att han måste åka till Malmö imorgon och kommer hem på fredag

Hatar när han är borta! Sen är det så knäppt att det sker med så kort varsel. Jag är upptagen till 17 imorgon så det var han som skulle hämta Moa. Nu löser det sig ändå, för farfar och faster kunde hämta, men jag tycker ändå man kunde ha lite bättre framförhållning... Det blir ju lite extra bök också eftersom vi "måste" ha bil för att hämta Moa, så då måste ju de ha vår bil som jag har på jobbet. Jaja, det löser sig ju alltid.
Annica:
Vad roligt med löneförhöjning

Jag fick också förhöjt nu när jag började jobba igen, känns alltid bra!
Sussie:
Hoppas de hör av sig snart från Polisen.
Angående jobb så vill jag ju fortfarande byta. Samtidigt känner jag ett visst ansvar gentemot klassen. De skulle verkligen må skitdåligt av att få ytterligare en ny lärare, så det bästa för mig vore ju om jag hittade nåt efter sommaren. Och faktiskt, det ska jag erkänna, vissa stunder är det här jobbet inte så fel ändå